سنگ آهن چین با افزایش قیمت رونق یافت

سنگ آهن چین با افزایش قیمت رونق یافت
سنگ آهن چین با افزایش قیمت رونق یافت

بازار سنگ آهن چین مدتی بود که در بی تحرکی و سکوت به سرد می برد و قیمت ها نیز ثابت بودند. شرایط کنونی بازار سنگ آهن چین بیانگر آن است که خریدارن دوباره اقدام به خرید کردند و بازار یک تحرکی نسبی را به خود گرفته است. فعالان بازار عمده دلیل بازگشت خریداران را، افزایش قیمت ها در روز گذشته می دانند. در روز گذشته قیمت سنگ آهن مقدار اندکی بالا رفت و با بهای 72 دلار در هر تن سی اف آر به ثبت رسید. لازم به ذکر است که در بورس سنگاپور هم قیمت قرارداد سواپ

بازار سنگ آهن چین مدتی بود که در بی تحرکی و سکوت به سرد می برد و قیمت ها نیز ثابت بودند. شرایط کنونی بازار سنگ آهن چین بیانگر آن است که خریدارن دوباره اقدام به خرید کردند و بازار یک تحرکی نسبی را به خود گرفته است. فعالان بازار عمده دلیل بازگشت خریداران را، افزایش قیمت ها در روز گذشته می دانند. در روز گذشته قیمت سنگ آهن مقدار اندکی بالا رفت و با بهای 72 دلار در هر تن سی اف آر به ثبت رسید.

لازم به ذکر است که در بورس سنگاپور هم قیمت قرارداد سواپ ماه اکتبر 65 سنت نسبت به جمعه بالا رفته 70.3 دلار هر تن خشک سی اف آر می باشد. یکی از مهم ترین عواملی که به بهبود بازار کمک کرده است، خرید مردم از بازار سنگ آهن پس از مدت ها می باشد.

هنوز ابهاماتی در بازار این ماده اولیه وجود دارد  که روند آتی بازار را روشن نمی کند. برخی انتظار دارند احتمال تعطیلی خطوط تولید در ایالت هبی می تواند هفته های آتی تقاضای سنگ آهن را کم کند. هنوز مشخص نیست این کاهش احتمالی تولید چه تاثیری بر تقاضا و مصرف سنگ آهن می گذارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)