شرایط مطلوب برای صادرات تیرآهن در ایران

شرایط مطلوب برای صادرات تیرآهن در ایران
شرایط مطلوب برای صادرات تیرآهن در ایران

محمد آزاد در روز دوشنبه هفته ی جاری در طی یک گفت و گوی خبری اعلام کرده کشور های اروپایی خواهان تیرآهن ایران می باشد و بیشتر تولید تیرآهن در ایران نیز صادر می شود. وی که هم اکنون رییس اتحادیه فروشندگان، آهن، فولاد و فلزات می باشد در این خصوص اعلام کرد: کشورهای منطقه و برخی کشورهای اروپایی مشتری محصولات تولیدی تیرآهن داخلی شده‌اند و عمده تولیدات نیز به این کشور های مذکور صادر می شود. محمد آزاد در  

محمد آزاد در روز دوشنبه هفته ی جاری در طی یک گفت و گوی خبری اعلام کرده کشور های اروپایی خواهان تیرآهن ایران می باشد و بیشتر تولید تیرآهن در ایران نیز صادر می شود. وی که هم اکنون رییس اتحادیه فروشندگان، آهن، فولاد و فلزات می باشد در این خصوص اعلام کرد: کشورهای منطقه و برخی کشورهای اروپایی مشتری محصولات تولیدی تیرآهن داخلی شده‌اند و عمده تولیدات نیز به این کشور های مذکور صادر می شود.

 

محمد آزاد در ارتباط با شرایطی که برای تولید محصولات آهنی در کشور وجود دارد گفت: خوشبختانه ما شاهد افزایش پیدا کردن شرایط تولید محصولات آهنی در کشور هستیم.

همچنین برای صادرات تیرآهن نیز شرایط مطلوبی ایجاد شده است. وی ادامه داد: نکته قابل تامل میزان صادرات تیرآهن می باشد که این موضوع بیانگر آن است که قسمت قابل توجهی از تولیدات تیرآهن داخلی به کشورهای منطقه ای صادر می شود. گفتنی است که حتی تعدادی از کشورهای اروپایی نیز مشتری محصولات تیرآهن ایران هستند. 

رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تاکید کرد: در حوزه تولید تیرآهن، کمیت به میزانی می باشد که می توانیم به وضوح اعلام کنیم که در این بخش به خودکفایی رسیده ایم و به همین خاطرف نیاز به واردات تیرآهن به میزان چشم گیری کاهش یافته است. از طرفی دیگر، لازم به ذکر است که همین موضوع خودکفایی در تولید تیرآهن باعث شده تا از واردات تیرآهن های بی کیفیت جلوگیری شود.

آزاد با اشاره به رکود در بخش ساختمان گفت: در بازار داخلی تیرآهن خواهان کمتری دارد و به جای آن میلگرد وضعیت بهتری دارد. اما در مجموع واحدهای صنفی از شرایط بازار رضایت ندارند و منتظر خروج مسکن از رکود هستند. در سال 96 هم افت فروش در واحدهای صنفی تجربه شده است.

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅ اینجا را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)