شیب قیمت ها در بازار اهن نزولی شد

شیب قیمت ها در بازار اهن نزولی شد
شیب قیمت ها در بازار اهن نزولی شد

اخبار بازار اهن الات حاکی از نزولی شدن شیب قیمت ها می باشد. طبق بررسی نمودار قیمت آهن آلات و قیمت های اعلامی از سوی کارخانه های تولید کننده و عرضه کنندگان اهن در کشور، روند قیمت ها شکل نزولی را به خود گرفته و قیمت ها کمی کاهش یافته است. برخی از فعالان و کارشناسان بازار مدعی بودند که افزایش قیمت های اخیر؛ نشات گرفته از بازار چین و بالا رفتن نرخ ارز و دلار می باشد؛ البته لازم به ذکر است که در شرایط کنونی نرخ ارز و دلار همچنان بالاست، اما با

اخبار بازار اهن الات حاکی از نزولی شدن شیب قیمت ها می باشد. طبق بررسی نمودار قیمت آهن آلات و قیمت های اعلامی از سوی کارخانه های تولید کننده و عرضه کنندگان اهن در کشور، روند قیمت ها شکل نزولی را به خود گرفته و قیمت ها کمی کاهش یافته است. برخی از فعالان و کارشناسان بازار مدعی بودند که افزایش قیمت های اخیر؛ نشات گرفته از بازار سنگ اهن چین و بالا رفتن نرخ ارز و دلار می باشد؛ البته لازم به ذکر است که در شرایط کنونی نرخ ارز و دلار همچنان بالاست، اما با این حال قیمت ها رو به پایین هستند. به نظر می سد که علت کاهش قیمت ها، عدم کشش بازار از افزایش قیمت های اخیر باشد. 

گزارش کوتاه از بازار آهن در روز گذشته (چهارشنبه 96/8/10)

به گزارش آهن پرایس، قیمت پروفیل ها ثابت بود و تنها پروفیل پایا اصفهان کاهش قیمت 20 تومانی داشت. قیمت میلگرد آجدار نیز در بعضی از کارخانه ها ثابت شد و در برخی از کارخانه های دیگر مانند: آناهیتا گیلان - ظفربناب - سیادن ابهر و میانه، با 10 تومان کاهش اعلام شد. گفتنی است که کارخانه هیربد زرندیه، کاهش قیمت 40 تومانی داشت. قیمت تیرآهن ها در بازار آهن تهران، با وجود نزولی بودن قیمت ها، ثابت ماند و بدون هیچ تغییری اعلام شد. 

قیمت هاش (تیرآهن بال پهن) اگر کارخانه ها همچنان قیمت های خود را با کاهش اعلام کنند و روند بازار همچنان نزولی باشد، پیش بینی می شود که قیمت تیرآهن ها نیز کاهش یابد.

قیمت نبشی ناب تبریز و آریان فولاد نیز 10 تومان کاهش داشت. قیمت ناودانی ها نیز در روز گذشته ثابت اعلام شد و تنها ناودانی ناب تبریز کاهش قیمت 10 تومانی داشت. قیمت ورق سیاه نیز 5 تومان کاهش داشت. با وجود تمام این تفاسیر، قیمت ورق گالوانیزه کاشان حدود 50 تومان افزایش داشت؛ ولی قیمت ورق رنگی و ورق روغنی ثابت بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)