صنعت فولاد نیازمند توسعه زیرساخت ها

صنعت فولاد نیازمند توسعه زیرساخت ها
صنعت فولاد نیازمند توسعه زیرساخت ها

برای توسعه بیشتر صنعت فولاد باید به این نکته توجه داشت که این صنعت نیازمند توسعه زیرساخت ها و به روز رسانی می باشد. به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار فولاد، فرزاد ارزانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در خصوص این موضوع بیان کرد: برای رسیدنبه اهداف صنعت فولاد استفاده از... 

برای توسعه بیشتر صنعت فولاد باید به این نکته توجه داشت که این صنعت نیازمند توسعه زیرساخت ها و به روز رسانی می باشد. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، فرزاد ارزانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در خصوص این موضوع بیان کرد: برای رسیدن به اهداف صنعت فولاد استفاده از تکنولوژی و تامین منابع مالی ضروری می باشد اگرچه در کنار این موارد باید به ضروریاتی مانند آب، گاز، ریل و جادهای توسعه این صنعت توجه بیشتری داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: آموزش نیروی های انسانی موجب افزایش بهره ‌وری شده و شرایط را برای بهره ‌گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری انجام شده در این صنعت فراهم می‌آورد. در زمینه این موضوع باید در نظر داشت که تحریم‌ها تاثیر خود را روی این صنعت گذاشته است، حال چه در تامین منابع مالی و چه در تأمین صادرات و ارز! اما باید در نظر داشت که با مدیریت در سیاست‌گذاری‌های این صنعت می‌توان در مقابل این فشار‌ها ایستاد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان درخصوص موفقیت های این شرکت در سال جاری بیان کرد: شرکت ما حتی با وجود تحریم ها و فشارهای داخلی و خارجی در تولید آهن اسفنجی 10 درصد و در تولید تختال 5 درصد رشد نسبت به سال قبل داشته است. در حوزه صادرات نیز شرکت فولاد هرمزگان در شش ماه اول سال جاری از برنامه جلوتر بود بطوری که در 10 ماه اول سال، 50 درصد از تولیدات این شرکت به بازارهای جدید صادر شده است که نوید بخش موفقیت در این حوزه می باشد و این صادرات در ماه های پایانی سال نیز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های بین‌المللی و مشکلاتی که در حوزه ی شرکت‌های داخلی برای خرید محصولات فولاد هرمزگان وجود دارد؛ این شرکت در جهت حفظ بازارهای جهانی، افزایش تولید و تغذیه بازارهای داخلی تلاش‌های بسیاری کرده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)