عدم تحرک بازار آهن در هفته جاری

عدم تحرک بازار آهن در هفته جاری
عدم تحرک بازار آهن در هفته جاری

روند بازار اهن آلات در هفته جاری بسیار کند سپری شد. پس از پایان اعتصابات رانندگان بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار اهن پیش بینی می کردند که بازار اهن مجددا رونق یابد. اما اتمام اعتصابات با تعطیلات سه روزه مصادف شد که همین امر موجب رکود در این بازار شد. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، امروز نیز شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانه های تولید کننده هستیم. کارخانه های تولید کننده ورق سیاه، ورق گالوانیزه، میلگرد اجدار و قوطی پروفیل

روند بازار اهن آلات در هفته جاری بسیار کند سپری شد. پس از پایان اعتصابات رانندگان بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار اهن پیش بینی می کردند که بازار اهن مجددا رونق یابد. اما اتمام اعتصابات با تعطیلات سه روزه مصادف شد که همین امر موجب رکود در این بازار شد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، امروز نیز شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانه های تولید کننده هستیم. کارخانه های تولید کننده ورق سیاه، ورق گالوانیزه، میلگرد اجدار و قوطی پروفیل و... هنوز اعلام قیمت نکرده و اکثریت آن ها در تعطیلات بسر می برند. این وضعیت در شرایطی است که بخش اعظمی از بنکداران در بازار اهن تهران نیز هیچ گونه خرید و فروشی انجام نمی دهند و برخی دیگر که تعطیل نیستند هیچ قیمتی اعلام نمی کنند.

در حال حاضر اکثر بخش ها در مجتمع فروش آهن آلات تهران تعطیل بوده و این بازار در سکوت بسر می برد. در شریطی که اکثر مشتریان در انتظار ارسال بارهایشان به مقاصد بودند، این تعطیلی وقفه ای دوباره در ارسال بارها ایجاد کرد. در حال حاضر هیچ بارگیری از کارخانه ها و اکثر بنگاه ها صورت نمی گیرد و ارسال بار به رو شنبه هفته آینده موکول شده است.

پیش بینی بازار اهن آلات در هفته آینده رونق این بازار می باشد. چرا که طی یکی دوهفته گذشته عواملی همچون تعطیلات رسمی و همچنین اعتصابات رانندگان موجب رکود این بازار شده و اکثر متقاضیان بدلیل عدم ارسال بار به مقاصدشان دست از خرید کشیده اند به همین دلیل در هفته آینده با اتمام اعتصابات و تعطیلات شاهد هجوم خریداران به این بازار خواهیم بود.

در روز یکشنبه هفته جاری پیش از شروع تعطیلات، شاهد افزایش قیمت میلگرد اجدار درب کارخانه های تولید کننده بودیم. قیمت میلگرد سایز 14 درب کارخانه بطور میانگین 40 تومان افزایش یافت. پیش بینی می شود در اولین روز از هفته جاری بدلیل تحرک مجددا بازار، قیمت آهن روندی صعودی را در پیش گیرد اما با رسیدن به اواسط هفته شاهد ثبات نسبی در بازار خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)