عدم نمایش تقاضا در بازار فولادورشد متزلزل نرخ دلار

عدم نمایش تقاضا در بازار فولادورشد متزلزل نرخ دلار
عدم نمایش تقاضا در بازار فولادورشد متزلزل نرخ دلار

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، عدم وجود خریداران نهایی در بازار فولاد و وجود شرایط سخت حمل و نقل جاده ای در کنار افزایش شکننده نرخ دلار در بازار آزاد، همگی از آیتم هایی هستند که می تواند در بازار فولاد ایفای نقش کند اما تمامی این آیتم ها خودنمایی چندانی نداشته است. اگرچه نوسانات قیمت شمش و میل بازار های جهانی به کاهش قیمت ها همگی دست به دست هم  داده تا بازاری کاهش را بسازد آن هم در 

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، عدم وجود خریداران نهایی در بازار فولاد و وجود شرایط سخت حمل و نقل جاده ای در کنار افزایش شکننده نرخ دلار در بازار آزاد، همگی از آیتم هایی هستند که می تواند در بازار فولاد ایفای نقش کند اما تمامی این آیتم ها خودنمایی چندانی نداشته است. اگرچه نوسانات قیمت شمش و میل بازار های جهانی به کاهش قیمت ها همگی دست به دست هم داده تا بازاری کاهش را بسازد آن هم در شرایطی که اکثر کارخانه ها قیمت هایشان ثابت اعلام شده است.

بدنه غالب در بازار، روند نزولی حجم معاملات را بیشتر از بقیه جدی گرفته تا جایی که شرایط شکننده ای در بازار بوجود آمده و درصورتیکه که همین روند ادامه یابد به معنی تمایل جدیدی به کاهش قیمت ها می باشد. این در شرایطی است که بازار محرک های زیادی را پیش روی خود نمی بیند و این روند امیدواری را برای افزایش قیمت ها بوجود نمی آورد. تا موقعی که بازار حال و هوای شب عید را تجربه نکند و افزایش تقاضای سنتی به بازار وارد نشود نمی‌توان اظهارنظر قاطعی داشت اگرچه تغییر فاز بازارهای جهانی شاید بتواند به حمایت از بازار برخیزد ولی این احتمال هم زمان‌بر خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)