عرضه و صادرات بیلت افزایش خواهد یافت

عرضه و صادرات بیلت افزایش خواهد یافت
عرضه و صادرات بیلت افزایش خواهد یافت

بازار فولاد در آفریقای شمالی شرایطی را ایجاد کرده است که موجب شده تا تولید کنندگان بیلت سی آی اس به حد چشم گیری میزان عرضه صادراتی خود را در ماه جاری افزایش بدهند. در آفریقای شمالی میزان عرضع بسیار محدود است و قیمت های محصولات فولادی تا حد زیادی افزایشی شده است. مجموع این موارد باعث شده تا تولید کنندگان بیلت سی آی اس بسیار ترغیب شوند که میزان عرضه خود را افزایش بدهند. از سوی دیگر با وجود حجم انبوهی ...

بازار فولاد در آفریقای شمالی شرایطی را ایجاد کرده است که موجب شده تا تولید کنندگان بیلت سی آی اس به حد چشم گیری میزان عرضه صادراتی خود را در ماه جاری افزایش بدهند. در آفریقای شمالی میزان عرضع بسیار محدود است و قیمت های محصولات فولادی تا حد زیادی افزایشی شده است.

مجموع این موارد باعث شده تا تولید کنندگان بیلت سی آی اس بسیار ترغیب شوند که میزان عرضه خود را افزایش بدهند. از سوی دیگر با وجود حجم انبوهی که برای تقاضای اسلب صادراتی وجود دارد، میزان عرضه ی بشدت کاهش یافته که این موضوع می تواند نشانه ای از گران شدن اسلب سی آی اس صادراتی باشد.

گفتنی است که حجم صادرات بیلت سی آی اس در ماه جاری تا 13% افزایش خواهد یافت و به ظرفیت 1.03 میلیون تن خواهد رسید. این حجم از صادرات مختص فولاد سازان سی آی اس خارجی خواهد بود. اما نکته ای که وجود دارد میزان عرضه و صادرات اسلب سی آی اس خواهد بود. در ماه جاری شاهد افت 8% عرضه ی اسلب خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)