عقبگرد قیمت ها در بازار آهن

عقبگرد قیمت ها در بازار آهن
عقبگرد قیمت ها در بازار آهن

طی اخبار کسب شده از روند بازار آهن، طی ۱۰ روز گذشته بازار وضعیتی آشفته و نامنظم داشته است به طوری که در برخی مبادی شاهد  رشد بی مهابای قیمت ها  نیز بوده ایم. علیرغم افزایش نظارت ها و فشار ناظران بازار و برخی ...

طی اخبار کسب شده از روند بازار آهن، طی ۱۰ روز گذشته بازار وضعیتی آشفته و نامنظم داشته است به طوری که در برخی مبادی شاهد  رشد بی مهابای قیمت ها  نیز بوده ایم. علیرغم افزایش نظارت ها و فشار ناظران بازار و برخی عقب‌نشینی های صورت گرفته همچنان که دیده می‌شود، در برخی مبادی میلگرد مرز ۴۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو را در نوردیده است؛ از این روی صرف نظر از برخی پس لرزهای باقی مانده از هیجانات هفته گذشته و بی خبری برخی مراجعین، در چند روز اخیر شاهد سکوت و آرامش خاصی در بازار و حوزه تقاضا بوده ایم.

روز گذشته از شدت شیب صعودی قیمت آهن در بازار کاسته و بازاری نیمه پویا را برای فعالان خود رقم زد. این نوسانات سبب گشته تا متقاضیان خرید نیز فعلا ار اقدام جدی برای تامین نیاز مصرفی خود به مصالح جلوگیری کنند تا شاید بازار مجددا به سمت قیمت های واقعی خود گام بردارد. البته در میان نیز نباید از فعالیت زیرکانه دلالان و سودجویان غافل ماند که هم چنان سوار بر موج افزایش قیمت ها بوده و رغبتی برای عقب نشینی از موضع خود نیز ندارند که همین امر  لزوم ضرورت هوشیاری افراد در معاملات را بیش از پیش افزایش می دهد. 

البته رعایت جانب احتیاط در چنین شرایطی که اخبار دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای با ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بناب از آهن‌فروشان منتشر شد از سوی  فعالان بازار امری اجتناب ناپذیر می باشد که با انجام اقدامات فنی و تخصصی، محل اختفای کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سه کلاهبردار را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه افراد دستگیر شده با صدور چک‌های بلا محل از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیارد ریالی از آهن فروشی‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار، اعتراف کردند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • کریمی
    کریمی1398/09/04 - 10:11 پاسخ

    سلام خدمت همه و پرایس محترم اهن که اینقدر گرون کردن میتونه همین قدر یا یه مقدار ارزون تر کرد ولی میلگرد بعضی کارخانه هه همچون راد همدان منتظر جرقه ای برای افزایش قیمت هست که بازار آشفته کنه مواظب باشین خرید نکنید و انتظار بیشتر کاهش قیمت نداشته باشین چون ضرر میکنید نهایت قیمت میلگرد به نظر من تو سایز پایه ۱۴ به بالا ۴۳۵۰ تا ۴۳۰۰ خرید خوبه اگه به این قیمت بیاد و بزارن الان که مصرف نیست و سرما ست واسه بازار داغ بالا و پایین میکنن