علت افزایش قیمت در بازار اهن الات

علت افزایش قیمت در بازار اهن الات
علت افزایش قیمت در بازار اهن الات

اخبار بازار آهن در این روز ها حاکی از افزایش قیمت ها می باشد. در حال حاضر شاهد رشد قیمت بی سابقه ای در بازار آهن هستم که باعث تغیری بزرگ در بازار شده است. گویا این رشد قیمت ها دامن گیر همه ی محصولات آهنی شده و باعث شده تا تمایل مشتریان نسبت به خرید بیشتر شود. زیرا قیمت ها در دقیقه تغیر پیدا می کنند و هر ساعت بیشتر میشوند. در کنار این موارد بسته شدن فروش ( که کم لطفی در حق مشتریان است) را هم به این وضعیت

اخبار بازار آهن در این روز ها حاکی از افزایش قیمت ها می باشد. در حال حاضر شاهد رشد قیمت بی سابقه ای در بازار آهن هستم که باعث تغیری بزرگ در بازار شده است. گویا این رشد قیمت ها دامن گیر همه ی محصولات آهنی شده و باعث شده تا تمایل مشتریان نسبت به خرید بیشتر شود. زیرا قیمت ها در دقیقه تغیر پیدا می کنند و هر ساعت بیشتر میشوند.

در کنار این موارد بسته شدن فروش ( که کم لطفی در حق مشتریان است) را هم به این وضعیت بازار اهن الات اضافه کنید! نکته مثبتی که در افزایش قیمت ها وجود دارد، خارج شدن بازار از حالت سکون است. بعد از مدت ها سکوت و بی تحرکی بازار، در روز های اخیر شاهد جنب و جوش فروانی برای خرید فروش و دریافت استعلام قیمت و دادن قیمت ها رقابتی در بازار هستیم

علت افزایش قیمت آهن آلات

 لازم به ذکر است که قیمت آهن آلات و محصولات فولادی در بورس و به صورت مزایده ای اعلام میشود، تمام افزایش قیمت ها و قیمت های اعلامی نیز در چارچوب بورس صورت می گیرد. از آنجایی که این دسته از محصولات آهنی به نرخ های بالاتری دربورس خریداری و در همان جا هم عرضه می شوند، افزایش قیمت رخ می دهد که کنترل و مهار کردن آن از سمت دولت بسیار مشکل خواهد بود.

از دیگر علت های افزایش قیمت در بازار آهن می توان به کاهش واردات اشاره کرد. بدین منظور که بدلیل کاهش پیدا کردن واردات محصولات آهنی به کشور، افزایش قیمت رخ میدهد. دلیل کاهش واردات نیز هزینه های تمام شده آن است که بسیار بیشتر از هزینه های تولید در کشور تمام میشود. گفتنی است که واردات آهن از قیمت های جهانی آهن آلات نیز تاثیر می گیرد و با قیمت بالایی در بازار ما عرضه می شود. مشکلات حمل‌ و نقل و ترافیک دریایی از دیگر عوامل کاهش واردات آهن در کشور می باشد.

 

 

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ➡️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)