فراز و فرود های اخیر بازار سنگ آهن چین

فراز و فرود های اخیر بازار سنگ آهن چین
فراز و فرود های اخیر بازار سنگ آهن چین

جدید ترین گزارش های ارسال شده از سوی بازار سنگ آهن چین، حاکی از افزایش قیمت ها می باشد. طبق قرارداد سواپ سنگ آهن در بورس سنگاپور، نرخ این سنگ آهن نیز حدود 30 سنت افزایش قیمت داشته است و حدود 59 دلار در هر تن خشک سی اف آر به ثبت رسیده است. به نظر می رسد علت اصلی بالا رفتن حجم خرید های اخیر، کاهش قیمت روز های گذشته باشد. طبق گزارش های شده منتشر شده، کشور چین شاهد حمایت های بازار فولاد از قیمت های کنونی سنگ آهن می باشد. گفتنی ...

جدید ترین گزارش های ارسال شده از سوی بازار سنگ آهن چین، حاکی از افزایش قیمت ها می باشد. طبق قرارداد سواپ سنگ آهن در بورس سنگاپور، نرخ این سنگ آهن نیز حدود 30 سنت افزایش قیمت داشته است و حدود 59 دلار در هر تن خشک سی اف آر به ثبت رسیده است. به نظر می رسد علت اصلی بالا رفتن حجم خرید های اخیر، کاهش قیمت روز های گذشته باشد.

طبق گزارش های شده منتشر شده، کشور چین شاهد حمایت های بازار فولاد از قیمت های کنونی سنگ آهن می باشد. گفتنی است که قیمت میلگرد نیز در بازار چین بعد از رشد 9 دلاری، حدود 545 دلار به ثبت رسیده است. از سوی دیگر (در شرق این کشور) به دلیل افت میزان خرید در بازار واردات این کشور، قیمت سنگ آهن که یکی از مواد اولیه می باشد پایین آماده است. لازم به ذکر است که به دلیل کاهش یافتن میزان تقاضا، این بازار دچار نوعی از رکود نسبی شده است.

همچنین به دلیل مملو بودن بنادر چینی از سنگ آهن، خریداران عجله ای در خرید ندارند و آگاهی این موضوع را نیز دارند که در هر زمان که بخواهند می توانند سنگ اهن مورد نیاز خود را تامین کنند. هر چند که افت تقاضا می تواند در کوتاه مدت باعث یک تاثیر گذاری منفی در این بازار بشود، اما به نظر می رسد شاهد قیمت های کنونی و ثبات بازار در سال آینده نیز باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)