فرمول جديد بورس براي قيمت سنگ آهن

فرمول جديد بورس براي قيمت سنگ آهن
فرمول جديد بورس براي قيمت سنگ آهن

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای رفع ابهام از کسب و کار صنعت سنگ آهن به عنوان یکی از صنایع مهم و راهبردی در بورس کشور تلاش می کنیم.به گزارش خبرگزاری آریا ،دکتر شاپور محمدی درباره آزادسازی قیمت سنگ آهن گفت: با توجه به مشکلات موجود در قیمت گذاری سنگ آهن و نیاز فعالان این عرصه به ویژه سهامداران و ذی نفعان، فرمولی برای تعیین قیمت سنگ آهن از سوی سازمان بورس تهیه شده که این فرمول برای به ...

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تلاش ما بر این است تا در بورس کالا از کسب و کار صنعت سنگ آهن رفع ابهام بکنیم. به گزارش خبرگزاری آریا ،دکتر شاپور محمدی در خصوص آزادسازی قیمت سنگ آهن گفت: سازمان بورس با توجه به مشکلاتی که برای قیمت گذاری سنگ آهن و نیاز فعالان این عرصه به ویژه سهامداران و ذی نفعان وجود دارد، فرمول جدیدی را برای تعیین قیمت سنگ آهن تهیه کرده است که این فرمول برای به اجرا در آوردن به وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی از نمایندگان مجلس نیز ارائه شده است.


رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: ما تلاش میکنیم تا سنگ آهن و سایر فرآورده های معدنی که بخش خصوصی تولید می کند، با قیمت های جهانی مطابقت بدیم و در ارتباط با آن ، قیمت داخلی مناسبی را تعیین کنیم. محمدی همچنین ادامه داد: فرمولی که در حال حاضر تعیین شده است ، مطابق با قیمت گذاری های جهانیست. سخنگوی سازمان بورس همچنین از عرضه اوراق بدهی متناسب با بازار سرمایه خبر داد و گفت: اینکه کنترل بازار بدهی را به دست بگیریم اولویت ماست و ما باید در راستای حمایت از تامین مالی بخش خصوصی قدم برداریم .


سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد حجم انتشار اوراق بدهی محدود شود، گفت: به موجب قانون عرضه اوراق بدهی تکلیف سازمان بورس است اما نمی توان نسبت به حجم آن بی توجه بود.
رییس سازمان بورس تاکید کرد : توجه به خواسته سهامداران وظیفه سازمان است و قطعا حافظ منافع آنها خواهیم بود و در ماه های گذشته عرضه اوراق بدهی کنترل و محدود شده است.
مدیر ارشد بازار سرمایه کشور ادامه داد: بخش خصوصی نیز می تواند با رعایت ظرفیت بازار سرمایه و همچنین با حد تعیین شده اوراق بدهی منتشر کند.

برای ورود به کانال ما در تلگرام کلیک کنید ! 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)