فروش آهن آلات احتکار شده با نرخ مصوب

فروش آهن آلات احتکار شده با نرخ مصوب
فروش آهن آلات احتکار شده با نرخ مصوب

پس از کشف مقاطع آهن در انبار ها که به وسیله تعداد زیادی از آهن فروشان در داخل کشور احتکار شده بود، محمد آزاد در گفتگویی در رابطه با آن اظهار داشت: پس از پیگیری های بسیار توانستیم مقدار زیادی از محصولات فولادی را در انبار های بیرون شهری و یا درون شهری کشف کنیم. بنابر تصمیمات اتخاذ شده، قرار است این محصولات با نرخ های مصوب در بازار عرضه شود تا بدین وسیله اتحادیه اهن کشور بتواند تقاضای مصرفی واقعی اهن را در 31 استان کشور

پس از کشف مقاطع آهن در انبار ها که به وسیله تعداد زیادی از آهن فروشان در داخل کشور احتکار شده بود، محمد آزاد در گفتگویی در رابطه با آن اظهار داشت: پس از پیگیری های بسیار توانستیم مقدار زیادی از محصولات فولادی را در انبار های بیرون شهری و یا درون شهری کشف کنیم. بنابر تصمیمات اتخاذ شده، قرار است این محصولات با نرخ های مصوب در بازار عرضه شود تا بدین وسیله اتحادیه اهن کشور بتواند تقاضای مصرفی واقعی اهن را در 31 استان کشور با ارائه پروانه ساخت واحدها با نرخ‌های مصوب تامین کند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، رئیس اتحادیه آهن فروشان در ادامه عنوان کرد: در روز های اخیر شاهد عرضه 100 هزار تن ورق فولاد در بورس کالا بودیم که با توجه به افزایش 10 درصدی میزان تقاضا، تمامی ان ها به فروش رفت. همچنین حدود 10 هزار تن شمش فولاد در بورس عرضه شد که میزان تقاضا حدود 60 هزار تن گزارش شده است. این 10 هزار تن پس از افزایش قیمت 10 درصدی به طور کامل به فروش رسید.

وی افزود: در هفته گذشته دو نوع کالا بر روی تابلو بورس قرار گرفت اما پیش از انجام معامله ای از روی تابلو برداشته شد، دلیل این اتفاق تا هماهنگی نحوه عرضه و تقاضا بوده است. بطور مثال، میلگرد ذوب آهن اصفهان تنها در سایز 22 عرضه شد که این نوع عرضه اشتباه می باشد و میلگرد باید بصورت سبدی عرضه گردد تا بتواند نیاز مصرف کننده را تامین نماید. در حال حاضر برای توزیع محصولات در طح کشور تصمیماتی صورت گرفته است. به عنوان مثال قرار است شرکت‌های تعاونی درخواست خرید ها را اعلام نمایند و پس از آن معرفی نامه اتحادیه اجناس را دریافت و بصورت مستقیم محصول را از بورس کالا دریافت کرده و به دست مصرف کننده واقعی رساند.

وی در ادامه اظهار داشت: از هفته جاری همه مصرف کنندگان در سطح کشور می توانند درخواست های خود را به اتحادیه اهن آلات اعلام کرده و با استفاده از این روش از فروش محصولات با قیمت های کاذب و غیر واقعی در بازار جلوگیری نمایند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)