فروش آهن آلات در گرو رونق مسکن

فروش آهن آلات در گرو رونق مسکن
فروش آهن آلات در گرو  رونق  مسکن

محمد آزاد در آخرین گفتگوی خبری خود ابتدا اشاره ای کرد که دولت یازدهم در نخستین روز های کاری خود حملاتی به مسکن مهر داشت، سپس ادامه داد: در شرایط کنونی ما منتظر هستیم که شاهد اقدامات دولت دوازدهم در راستای ایجاد رونق برای بخش مسکن باشیم. رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تذکر دادن به این موضوع که بخش توزیع و فروش آهن همچنان در رکود به سر می برد، عنوان کرد: مادامی که در بخش مسکن و ساختمان شاهد رکود باشیم

اخیرا محمد آزاد که اکنون رئیس اتحادیه فروشندگان آهن می باشد، در طی یک نشست خبری اعلام کرد: در حال حاضر همگان شاهد رکود در بخش بازار آهن هستیم که باید برای بهبود بازار و کمک به اقتصاد کلی کشور چاره اندیشید. مهم ترین و اصلی دلیل رکود درحوزه فروش اهن الات ساختمانی، رکود در بخش مسکن می باشد سپس دلایل دیگری مانند رکود در اقتصاد کلی و ... . برای ایجاد تحرک و رونق در بخش اهن الات، ابتدا باید در بخش مسکن رونق ایجاد کرد.

محمد آزاد در آخرین گفتگوی خبری خود ابتدا اشاره ای کرد که دولت یازدهم در نخستین روز های کاری خود حملاتی به مسکن مهر داشت، سپس ادامه داد: در شرایط کنونی ما منتظر هستیم که شاهد اقدامات دولت دوازدهم در راستای ایجاد رونق برای بخش مسکن باشیم. 

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تذکر دادن به این موضوع که بخش توزیع و فروش آهن همچنان در رکود به سر می برد، عنوان کرد: مادامی که در بخش مسکن و ساختمان شاهدد رکود باشیم، اوضاع فروشندگان آهن نیز خوب نمی شود و نمی توان انتظار رونق را در بازار آهن آلات داشت.

همچنین لازم به ذکر است که اخیرا نیز رئیس جمهور بر رکود مسکن تأکید کرده است که ما نیز منتظر اقدامات ایشان برای بهبود در بازار هستیم.رئیس اتحادیه فروشندگان آهن  تصریح کرد: فعالان این حوزه همچنان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده با سازمان امور مالیاتی مشکل دارند که برطرف نشده است. این موضوع در کنار رکود بازار باعث شده تا ظرف سه سال گذشته در تهران 1500 واحد تعطیل شوند.

 آزاد با اشاره به اینکه در سایر استان ها نیز حدود 20 تا 30 درصد واحدهای فروش آهن تعطیل هستند، گفت: باید فکر اساسی در این رابطه انجام شود تا چراغ های خاموش این مغازه ها روشن شودوی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت میلگرد هر کیلو 1650 تومان و قیمت تیراهن هر کیلو 1750 تومان به فروش می رسد.

 

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیردبرای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)