فروش آهن آلات ساختمانی در پایان هفته

فروش آهن آلات ساختمانی در پایان هفته
فروش آهن آلات ساختمانی در پایان هفته

در هفته ای که گذشت، بازار آهن تهران بیشترین افزایش قیمت را در سال 96 تجربه کرد. با توجه به روند صعودی قیمت ها و بسته شدن فروش اکثر عرضه کنندگان آهن آلات، تعداد معاملات و خرید آهن آلات کاهش پیدا کرد. افزایش قیمت ها در هفته ی اخیر باعث شد تا شوک بزرگی به بازار اهن وارد شود؛ اما این شوک منجر به تحرک بازار و افزایش خرید و فروش اهن نشد. علت این امر را می توان بیش از حد بالا رفتن قیمت ها دانست. عده ای از فعالان

در هفته ای که گذشت، بازار آهن تهران بیشترین افزایش قیمت را در سال 96 تجربه کرد. با توجه به روند صعودی قیمت ها و بسته شدن فروش اکثر عرضه کنندگان آهن آلات، تعداد معاملات و خرید آهن آلات کاهش پیدا کرد. افزایش قیمت ها در هفته ی اخیر باعث شد تا شوک بزرگی به بازار اهن وارد شود؛ اما این شوک منجر به تحرک بازار و افزایش خرید و فروش اهن نشد. علت این امر را می توان بیش از حد بالا رفتن قیمت ها دانست.

عده ای از فعالان بازار نیز دلیل عدم خرید اهن را در هفته گذشته، عدم ریسک پذیری مشتریان می دانند. بدین منظور که خریداران آهن آلات گمان می کردند که این افزایش قیمت ها موقتی می باشد و سپس قیمت ها به جایگاه قبلی خود بر می گردند. بدین ترتیب آنها این ریسک خرید را به امید کاهش قیمت ها نمی پذیرفتند.

بر خلاف پیش بینی ها و تصورات فعالان بازار با آغاز روند صعودی قیمت ها، فروش اهن الات بیشتر نشد و می توان گفت که متوقف نیز شد. با توجه به این که در هفته گذشته قیمت اهن الات روندی صعودی و رو به بالا داشت، در روز پنج شنبه شاهد ثابت شدن قیمت ها بودیم که این امر طبیعی است. 90% مواقع، بازار اهن در روز پنج شنبه به حالت ثابت در می آید و قیمت ها نیز ثابت می شوند. نکته قابل توجهی که وجود دارد، این است که بر خلاف روال گذشته که با افزایش قیمت ها تعداد فروش اهن نیز بیشتر می شد، این بار با ثابت شدن قیمت ها تعداد فروش بیشتر شد.

با توجه به مواردی که ذکر شد، در پنج شنبه ی هفته گذشته با ثابت شدن قیمت ها تعداد معاملات و فروش اهن الات نیز افزایش اندکی پیدا کرد. پیش بینی بازار اهن بر این است که در هفته ی جاری شاهد ثبات یا کاهش جزئی قیمت ها باشیم

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در اهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅ اینجا را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)