فروش اهن الات ساختمانی بسته شد!

گزارش قیمت میلگرد و قیمت ورق سیاه در بازار اهن
فروش اهن الات ساختمانی بسته شد!

هر چند که مدتی است قیمت ها در بازار آهن آلات تهران و کشور ثابت است؛ اما از روز یکشنبه هفته ی جاری شاهد صعودی شدن روند قیمت ها در بازار هستیم. در روز گذشته نیز (دوشنبه 96/8/1) شیب قیمت ها صعودی بود؛ لازم به ذکر است که روند افزایشی قیمت ها تا جایی ادامه داشت که موجب بسته شدن فروش از سوی کارخانه داران و عرضه کنندگان شد. در ابتدای صبح که قیمت پروفیل اعلام شد، کارخانه داران و تولید کنندگان پروفیل قیمت های خود را با 20 الی 30 تومان

هر چند که مدتی است قیمت ها در بازار آهن آلات تهران و کشور ثابت است؛ اما از روز یکشنبه هفته ی جاری شاهد صعودی شدن روند قیمت ها در بازار هستیم. در روز گذشته نیز (دوشنبه 96/8/1) شیب قیمت ها صعودی بود؛ لازم به ذکر است که روند افزایشی قیمت ها تا جایی ادامه داشت که موجب بسته شدن فروش از سوی کارخانه داران و عرضه کنندگان شد. در ابتدای صبح که قیمت پروفیل اعلام شد، کارخانه داران و تولید کنندگان پروفیل قیمت های خود را با 20 الی 30 تومان افزایش اعلام کردند.

تولید کنندگان میلگرد نیز قیمت های خود را با افزایش 30 الی 40 تومانی نسبت به روز قبل اعلام کردند. با وجود افزایشی بودن قیمت ها در بازار، قیمت تیرآهن ها ثابت بود و در بعضی از سایز ها نیز شاهد کاهش قیمت 5 هزار تومانی بودیم. گفتنی است که افزایش قیمت ها تا جایی پیش رفت که موجب شد در نهایت فروش از سوی کارخانه ها و عرضه کننده ها بسته شود. به دلیل آنکه در روز گذشته فروش بسته شد و از ساعت ظهر به بعد دیگر قیمتی اعلام نشد، قیمتی از ورق سیاه در دسترس نیست. 

پیش از آنکه عرضه کننده های ورق سیاه قصد آن را داشته باشند که قیمت اعلام کنند، فروش بسته شد و این امر باعث شد اطلاعات دقیقی از روند قیمت ها در بازار ورق سیاه - ورق گالوانیزه - ورق رنگی و ورق روغنی نداشته باشیم. به دلیل نوسانات بازار، پیش بینی بازار ممکن نیست و نمی توان تصویر روشن و قابل اطمینانی را از روز های آتی بازار ترسیم کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)