فروش اهن الات و اخبار بازار اهن

فروش اهن الات و اخبار بازار اهن
فروش اهن الات و اخبار بازار اهن

در آغاز هفته ی جاری شاهد روند صعودی قیمت ها بودیم. گویا در این هفته نیز بازار آهن تهران دچار نوسانات زیادی مانند هفته ی گذشته می باشد. زیرا با وجود روند صعودی قیمت ها، در دو روز گذشته قیمت بیشتر مقاطع آهنی ثابت اعلام شد. بدین ترتیب که در دو روز گذشته و آغاز روز قبل، قیمت میلگرد ، قیمت تیرآهن ، قیمت پروفیل ، قیمت نبشی و قیمت ناودانی، با همان نرخ ثابت اعلام شد. اما در روز گذشته بازار اهن تهران دوباره نوسان قیمتی را در 

در آغاز هفته ی جاری شاهد روند صعودی قیمت ها بودیم. گویا در این هفته نیز بازار آهن تهران دچار نوسانات زیادی مانند هفته ی گذشته می باشد. زیرا با وجود روند صعودی قیمت ها، در دو روز گذشته قیمت بیشتر مقاطع آهنی ثابت اعلام شد. بدین ترتیب که در دو روز گذشته و آغاز روز قبل، قیمت میلگرد ، قیمت تیرآهن ، قیمت پروفیل ، قیمت نبشی و قیمت ناودانی، با همان نرخ ثابت اعلام شد.

اما در روز گذشته بازار اهن تهران دوباره نوسان قیمتی را در بازار تجربه کرد. زیرا از ظهر به بعد، قیمت میلگرد ها دوباره شکل افزایشی را به خود گرفت. این نوسان بازار باعث شد تا کارخانه های تولید کننده میلگرد، در طول روز چند بار اقدام به اعلام قیمت کنند و هر سری نیز قیمت های خود را در مقایسه با نرخ قبلی افزایش بدهند.

با وجود این تفاسیر قیمت تیرآهن ها بدون تغیر و نوسانی، روند خود را تا پایان روز گذشته طی کرد. البته لازم به ذکر است که تیرآهن های انبار تهران اعم از متفرقه ها و ذوب آهن اصفهان، با کاهش قیمت همراه بود. بدین منظور که قیمت تیرآهن های ذوب آهن اصفهان به نسبت روز های قبل ثابت اعلام شد ولی تیرآهن های متفرقه با کاهش قیمت 2 الی 5 هزار تومنی همراه بود.

قیمت پروفیل ها که در ابتدای روز با نرخ ثابت اعلام شد، این ثبات قیمتی را تا پایان روز حفظ کرد و دچار نوسان نشد. دلیل امر می تواند عدم تقاضای بالا در خرید پروفیل ها و قوطی ها باشد. با وجود ثابت بودن قیمت های پروفیل، شاهد نوسان قیمت در فروش نبشی ها و ناودانی ها بودیم. نوسان قیمتی بقدری دامن گیر نبشی و ناودانی ها بود که باعت شد تا کارخانه ها بعد از چند بار اعلام قیمت در یک روز، اقدام به بستن فروش کنند. بسته شدن فروش کارخانه های تولید کننده یا عرضه کننده ها باعث آشفته تر شدن بازار می شود. البته گفتنی است که این اقدام هم به نفع فروشندگان و هم به نفع خریدارن خواهد بود. زیرا در این کار هر دو سود میکنند که در زمان ثابت بودن و روند کاهشی قیمت ها باری را فروخته یا خریده اند.

 

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)