فروش نمادهای فولادی در بورس کالا

فروش نمادهای فولادی در بورس کالا

با نگاهی به معاملات بورس کالا طی چند روز اخیر به این نکته خواهیم رسید که بازار سهام در ادامه روند صعودی خود، توانست همچنان با پیشتازی بازدهی 6.4 درصدی خود را ادامه دهد. در این میان بازیگران بازار سهام نیز به معاملات پرحجم خود ادامه دادند ...

با نگاهی به معاملات بورس کالا طی چند روز اخیر به این نکته خواهیم رسید که بازار سهام در ادامه روند صعودی خود، توانست همچنان با پیشتازی بازدهی 6.4 درصدی خود را ادامه دهد. در این میان بازیگران بازار سهام نیز به معاملات پرحجم خود ادامه دادند و معامله‌گران خرد که در تمامی روزهای هفته اخیر در نقش خریدار ظاهر شده بودند، توانستند رکوردی مناسب را در تغییر مالکیت‌ها به ثبت برسانند.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بازیگران خرد در بورس کالا به روند هیجانی خرید های پر حجم ادامه دادند که از این رو توانستند معاملات پررونقی را در کارنامه خود ثبت کنند بطوری که در این روز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از سهامداران حقوقی به حقیقی منتقل گردید. علاوه بر معاملات پر رونق در نهاده های ساختمانی همچون کارخانجات سیمان، خرید و فروش‌های متعددی در میان نمادهای فولادی نیز شکل گرفت بطوری که مجتمع فولاد مبارکه اصفهان با واگذاری ۸ میلیون سهم از سوی شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا مواجه شد. این مهره حقوقی طی روز اخیر نیز  ۳میلیون و ۷۰۰ هزار سهم فولاد را واگذار کرد.

این امر در حالی است که صندوق سرمایه‌گذاری مشترک پیشرو به خرید ۶۰هزار سهم فولاد امیرکبیر کاشان پرداخت. فولاد کاوه جنوب کیش هم از این امر مستثنی نبود و خرید سهم از سوی دو سهامدار عمده را تجربه کرد. بنابراین 200 هزار سهم آن از سوی شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثربهمن و ۵۰ هزار سهم دیگر نیز توسط شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه‌ گذاری سینا خریداری گردید. در مقابل فولاد سپید فراب کویر با عرضه های سنگین از سوی سهامداران عمده مواجه شد. سهامدار عمده کویر که مالک حدود 45 درصدی سهم است، یک شخص حقیقی بوده که اقدام به فروش  ۴۰ میلیون سهم کرد.

در ادامه تمامی هیاهوی افزایش قیمت آهن آلات طی روزهای اخیر، عملکرد هفتگی بازیگران بورس نیز قابل توجه بود.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • سامان
    سامان 1398/10/15 - 21:28 پاسخ

    نمیخرید میره بالا میخرید میره بابا واقعا آدم میمونه چی بگه