فولاد ایران، با کیفیت ترین فولاد دنیا

فولاد ایران، با کیفیت ترین فولاد دنیا
فولاد ایران، با کیفیت ترین فولاد دنیا

​رئیس سازمان ملی استاندارد در آخرین گفت و گوی خبری خود اعلام کرد: فولاد هایی که کشور ایران تولید میکند جزو با کیفیت ترین فولاد های جهان بشمار می رود. دلیل این اضحار نیز، مطابقت داشتن فولاد ایران با استاندارد های جهانی می باشد. نیره پیروزبخت همچنین افزود: یکی از مهم ترین عامل های افزایش میزان صادرات فولاد کشور، همین استاندارد کیفی مذکور می باشد . به همین جهت کمیته فنی

رئیس سازمان ملی استاندارد در آخرین گفت و گوی خبری خود اعلام کرد: فولاد هایی که کشور ایران تولید میکند جزو با کیفیت ترین فولاد های جهان بشمار می رود. دلیل این اضحار نیز، مطابقت داشتن فولاد ایران با استاندارد های جهانی می باشد. نیره پیروزبخت همچنین افزود: یکی از مهم ترین عامل های افزایش میزان صادرات فولاد کشور، همین استاندارد کیفی مذکور می باشد . به همین جهت کمیته فنی فولاد سازمان جهانی استاندارد، یکی از مهم ترین کمیته ها برای دولت به حساب می آید.

لازم به ذکر است که کشور های در حال توسعه مانند کشورمان اگر قصد بهینه ساختن کیفیت فولاد را داشته باشند، باید بر ترکیبات شیمیایی فولاد تغیراتی را لحاظ کنند که این امر ملزم است به هزینه های زیاد و گران شدن قیمت فولاد. پیروزبخت با بیان اینکه تصمیم گیری هایی که در کمیته فنی فولاد سازمان جهانی استاندارد انجام می شود برای فولادسازی ما بسیار مهم است گفت: چند طرح را برای ترکیبات شیمیایی فولاد که در آن کشورهای ایران، سوئد، ژاپن، چین و فرانسه حضور دارند پیشنهاد کردیم که پس از بررسی های لازم برای تدوین ان اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین ادامه داد : یکی از مهم ترین نشانه های اهمیت فناوری های نوین در یک کشور، بهینه کردن استاندارد ها می باشد. به همین جهت ما بمنظور بهینه کردن استاندارد ها و مخصوصا برای ایجاد پیش رفت در فناوری تولید یک سری پیشنهاد ها را ارائه می دهیم نه اینکه این اقدامات را تنها به دلیل منتظر ماندن برای پیش آمدن عیب و ایراد در کار انجام بدهیم. اخیرا یک کمپینی با نام «کالای ایرانی بخریم» راه افتاده بود که ما بعد از آن یک کمپین جدید با نام "خرید کالای استاندارد ایرانی " را ایجاد کردیم تا راهی باشد برای تشویق مردم بمنظور خرید کالا های ایرانی ای مه دارای نشان استاندارد باشن.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)