فولاد مبارکه سرافراز در مقابل تحریم ها

فولاد مبارکه سرافراز در مقابل تحریم ها
فولاد مبارکه سرافراز در مقابل تحریم ها

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بهرام سبحانی مدیرعامل سابق فولاد مبارکه اصفهان طی گفتگویی اظهار کرد: خبرهایی پیرامون تحریم شرکت فولاد مبارکه شنیده شده است که ضرروری است راجع به آن توضیحاتی ارائه دهم. خزانه داری آمریکا چندین شرکت و بانک ایرانی را به لیست... 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بهرام سبحانی مدیرعامل سابق فولاد مبارکه اصفهان طی گفتگویی اظهار کرد: خبرهایی پیرامون تحریم شرکت فولاد مبارکه شنیده شده است که ضرروری است راجع به آن توضیحاتی ارائه دهم. خزانه داری آمریکا چندین شرکت و بانک ایرانی را به لیست تحریم های خود اضافه کرد که مجتمع فولاد مبارکه اصفهان را نیز شامل میشد.

وی افزود: خبر تحریم فولاد مبارکه در مدت زمان کوتاهی بطور گسترده در شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی پخش شد. شرکت های فولادی از جمله فولاد مبارکه در شرایط کنونی نیز به صادرات ادامه می دهند؛ این در حالی است که تجارت و معامله انواع شمش و محصولات فولادی از ایران و یا برعکس واردات به ایران از مرداد ماه سال 97 به لیست تحریم های آمریکا اضافه گردید. از این رو می توان به نتیجه رسید که مشتریان فولاد ایران با آمریکا ارتباط یا منافع مشترکی نداشته و بطور کاملا مستقل به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهند.

سبحانی در ادامه بیان کرد: تحریم های اخیر نیز درمورد شرکت هایی است که با فولاد مبارکه ارتباط داشته اند و حالا باید این ارتباط قطع گردد. اما در این میان نکته مهم و قابل توجه این است که تحریم های جدید تنها دسترسی فولاد مبارکه به شبکه های پولی و مالی آمریکا را در تمام نقاط جهان محدود می سازد در حالی که مجتمع فولاد مبارکه قبل از این تحریم ها نیز با این شبکه های آمریکایی هیچ ارتباط کاری نداشته است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که این تحریم ها اثری بر فعالیت های اقتصادی فولاد مبارکه در داخل یا خارج از کشور نخواهد داشت و در مورد این موضوع نگرانی خاصی وجو ندارد چراکه فولاد مبارکه کاملا مستقل از هرگونه شبکه های آمریکایی به فعالیت خود ادامه می دهد و در مقابل تحریم ها سر افراز می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)