فولاد مبارکه، بزرگترین تولید کننده فولاد کشور

فولاد مبارکه، بزرگترین تولید کننده فولاد کشور
فولاد مبارکه، بزرگترین تولید کننده فولاد کشور

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد که محصولاتش را در بورس کالا عرضه می کند که همین امر موجب شده به بزرگترین عرضه کننده نیز تبدیل شود. شرکت فولاد مبارکه طی سال جاری توانسته حدود 3 میلیون و 500 هزار تن از محصولات تخت خود را در بورس کالا عرضه کند و حدود 3 میلیون و 370 هزار تن از آن را نیز مورد معامله قرار دهد. بیش از نیمه از تولیدفولاد کشور

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد که محصولاتش را در بورس کالا عرضه می کند که همین امر موجب شده به بزرگترین عرضه کننده نیز تبدیل شود. شرکت فولاد مبارکه طی سال جاری توانسته حدود 3 میلیون و 500 هزار تن از محصولات تخت خود را در بورس کالا عرضه کند و حدود 3 میلیون و 370 هزار تن از آن را نیز مورد معامله قرار دهد.
بیش از نیمه از تولید فولاد کشور در دستان فولاد مبارکه می باشد از این رو عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در کشور و همچنین خاورمیانه را از آن خود کرده است. فولاد مبارکه با فروش های داخلی و صادرات محصولاتش در سال جاری توانسته بی سابقه عمل کرده و موفقیت های بسیار خوبی را کسب کند. این شرکت با تولید ورق توانسته بازار محصولات فولادی ایران و جهان را شناسایی کرده و در شرایط مطلوبی بسر برد. زیرا در شرایط فعلی بازار محصولات فولادی در دنیا به سمت محصولات تخت رفته و این شرکت می تواند با افزایش تولید ورق شرایط مطلوبتری را نیز بدست آورد.


نموندار زیر نشان دهنده تولیدات شرکت فولادمبارکه طی 9 ماه گذشته می باشد:

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)