قیمت سنگ آهن دوباره افزایش یافت!

قیمت سنگ آهن دوباره افزایش یافت!
قیمت سنگ آهن دوباره افزایش یافت!

​به دلیل افزایش رشد بیش از حد و چشم گیر قیمت فولاد در روز های اخیر، قیمت سنگ آهن نیز در روز گذشته افزایش یافت. رشد قیمت فولاد، تاثیر مستقیمی بر بازار سنگ آهن گذاشت و باعث رونق بخشیدن به این بازار شد. متوسط شاخص قیمت پلاتس برای سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد 2.1 دلار بالا رفته 67.45 دلار هر تن خشک سی اف آر چین می باشد. گفتنی است  که در بورس سنگاپور نیز شاهد رشد قیمت بودیم و قیمت قرارداد 

به دلیل افزایش رشد بیش از حد و چشم گیر قیمت فولاد در روز های اخیر، قیمت سنگ آهن نیز در روز گذشته افزایش یافت. رشد قیمت فولاد، تاثیر مستقیمی بر بازار سنگ آهن گذاشت و باعث رونق بخشیدن به این بازار شد. متوسط شاخص قیمت پلاتس برای سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد 2.1 دلار بالا رفته 67.45 دلار هر تن خشک سی اف آر چین می باشد. گفتنی است که در بورس سنگاپور نیز شاهد رشد قیمت بودیم و قیمت قرارداد سواپ ماه آگوست حدود 1.35 دلار رشد داشته که به 65.45 دلار هر تن خشک سی اف آر رسیده است.

همچنین علاوه بر موارد فوق، قیمت بیلت نیز در بازار چینی بالا رفته است. بیلت بازار چین در مقایسه با جمعه ی اخیر حدود 10 دلار افزایش داشته و به حدود 514 دلار هر تن درب کارخانه رسیده است. در شرایط کنونی به دلیل آنکه حاشیه سود کارخانه ها بالا است، کارخانه داران از خرید بیش از حد سنگ آهن بیمی ندارند. در حال حاضر به دلیل آنکه کارخانه ها به تناژ زیادی سنگ آهن خریداری می کنند و با بیشترین ظرفیت در حال تولید محصولات خود هستند، قیمت سنگ آهن نیز افزایش دوباره یافت.

افزایش تقاضای میلگرد در کره جنوبی

طبق برسی های صورت گرفته، پیش بینی می شود که در امسال شاهد بیشترین تقاضای میلگرد در کره جنوبی از 20 سال گذشته تا کنون باشیم. از دیگر پیش بینی های اعلام شده، افزایش مصرف فولاد می باشد. پیش بینی می شود که مصرف فولاد حدود امسال 7 درصد رشد سالانه داشته باشد و به 12.6 میلیون تن برسد. با در نظر گرفتن اینکه بخش مسک نیز در این کشور رشد یافته و به رونق رسیده است، برآورد می شود که تقاضای فولاد نیز به تدریج افزایش یابد و تا سال 2019 میزان تقاضای فولاد کره به بیش از 10 میلیون تن برسد.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)