قیمت سنگ آهن دوباره کاهش یافت

قیمت سنگ آهن دوباره کاهش یافت
قیمت سنگ آهن دوباره کاهش یافت

طبق گزارشاتی که اخیرا از سوی بازار سنگ آهن چین به دست آمده است، قیمت سنگ آهن کاهش یافته و ارزان شده است. کارشناسان و فعالان بازار دلیل این امر را کاهش قیمت فولاد و پایین آمدن میزان تقاضای سنگ آهن می دانند. در حال حاضر قیمت سنگ آهن در کشور چین ارزان شده و میانگین قیمتی که برای آن ثبت کرده اند، خلوص 62 درصد استرالیا 25/1 دلار کاهش قیمت داشته و در 62 دلار هر تن سی اف آر می باشد. علت دیگر کاهش یافتن

طبق گزارشاتی که اخیرا از سوی بازار سنگ آهن چین به دست آمده است، قیمت سنگ آهن کاهش یافته و ارزان شده است. کارشناسان و فعالان بازار دلیل این امر را کاهش قیمت فولاد و پایین آمدن میزان تقاضای سنگ آهن می دانند. در حال حاضر قیمت سنگ آهن در کشور چین ارزان شده و میانگین قیمتی که برای آن ثبت کرده اند، خلوص 62 درصد استرالیا 25/1 دلار کاهش قیمت داشته و در 62 دلار هر تن سی اف آر می باشد. علت دیگر کاهش یافتن قیمت سنگ در چین می تواند کاهش عملکرد بازار فولاد چین باشد که باعث شده تا قیمت سنگ آهن وارداتی نیز در این کشور کاهش یابد. خریداران سنگ آهن در چین معاملات قابل ملاحظه ای نداشته اند و فقط به برسی و تجزیه و تحلیل کردن بازار بسنده کرده اند.

علت این کار می تواند افت پیدا کردن قیمت فولاد در چین باشد که در جمعه ی اخیر شاهد این کاهش قیمت در چین بوده ایم. البته با توجه به مطالبی که ذکر شد، میزان معاملات و خرید ها از موجودی بنادر چین بهبود پیدا کرده است. لازم به ذکر است که قیمت بیلت نیز در چین حدود 6 دلار کاهش قیمت پیدا کرده است.

پیش بینی بازار سنگ آهن بر این است که تا دو هفته ی آینده شاهد تغیر جدی و چشم گیری در قیمت سنگ آهن نباشیم. دلیل این پیش بینی توازن عرضه و تقاضا می باشد که تغیری نخواهد داشت. البته با این وجود احتمال می رود که بازار نیز دچار نوساناتی بشود. گفتنی است که اخیرا تحلیل گران اعلام کرده اند: ما معتقد هستیم که در دراز مدت قراضه یک تهدید جدی برای سنگ آهن بشود.

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در اهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅ اینجا را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)