قیمت شمش در ابتدای بهمن ماه

قیمت شمش در ابتدای بهمن ماه
قیمت شمش در ابتدای بهمن ماه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، با آغاز ماه جاری شاهد ثبات قیمت در شمش بوده ایم. همچنین عرضه بازار اسفنجی بدلیل تعمیرات دو کارخانه با محدودیت همراه بود. قراضه با افزایش بیش از حد مواجه گشت اما میزان تقاضای شمش بدلیل رکود در بازار مقاطع تغییری نداشت. یکی از دلایل ثبات قیمت شمش در اولین روزهای ماه جاری، کمبود میزان تقاضا بوده است که کمبود تقاضا موجب شد قیمت شمش ثابت ماند. از سویی دیگر بدلیل نزدیک شدن به سال نو

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، با آغاز ماه جاری شاهد ثبات قیمت در شمش بوده ایم. همچنین عرضه بازار اسفنجی بدلیل تعمیرات دو کارخانه با محدودیت همراه بود. قراضه با افزایش بیش از حد مواجه گشت اما میزان تقاضای شمش بدلیل رکود در بازار مقاطع تغییری نداشت. یکی از دلایل ثبات قیمت شمش در اولین روزهای ماه جاری، کمبود میزان تقاضا بوده است که کمبود تقاضا موجب شد قیمت شمش ثابت ماند. از سویی دیگر بدلیل نزدیک شدن به سال نو میزان تقاضای صادرات در خاور دور کاهش یافته و نرخ شمش در بازارهای جهانی با 30 دلار کاهش مواجه شده است. قیمت شمش در بازار داخلی 485 تا 500 دلار فوب عرضه می شود.

در حال حاضر کاهش میزان تقاضای شمش در بازار فولاد داخلی و اجبار برای صادرات آن به کشورهای دیگر از جمله عواملی است که باعث شده صادرات شمش بیش از پیش تقویت شود. از دیگر عوامل می تواند به قیمت ارز اشاره کرد که با تعطیلی کشور چین حدود دوهفته حمل و نقل به کندی صورت می گیرد که همین موضوع موجب شده بصورت موقت قیمت ارز تحت تاثیر قرار گیرد این در شرایطیست که دولت بر این اصرار است تا قیمت آهن آلات را برای سال آینده ثابت نگه دارد. رکود فعلی و عدم تقاضا به هدف دولت کمک می کند ولی این روش باعث تعطیلی کارخانه های شمش و افزایش بیکاری خواهد شد .

آهن پرایس مرجعی معتبر برای اطلاع رسانی و فروش انلاین اهن الات ساختمانی و صنعتی می باشد. برای اطلاع از اخبار بازار اهن میتوانید به وبسایت ما مراجعه کرده و در صورت نیاز به خرید اهن با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما در آهن پرایس کیفیت را تضمین می کنیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)