محو شدن انصاف در بازار آهن

محو شدن انصاف در بازار آهن
محو شدن انصاف در بازار آهن

به تحلیل اهن پرایس، بازار آهن با شروع هفته جاری بار دیگر ثابت کرد که میلی برای افزایش ها در آن وجود ندارد و رکود حاکم بر آن سبب گشته است تا بسیاری از کسب و کار ها در آستانه ورشکستگی قرار بگیرند چراکه...

به تحلیل اهن پرایس، بازار آهن با شروع هفته جاری بار دیگر ثابت کرد که میلی برای افزایش ها در آن وجود ندارد و رکود حاکم بر آن سبب گشته است تا بسیاری از کسب و کار ها در آستانه ورشکستگی قرار بگیرند چراکه مصرف کننده نهایی مدت هاست به دلیل افت شدید قدرت خرید و عدم تناسب درآمد با مخارج دیگر توانایی حضور در بازار آهن و تهیه مصالح مورد نیاز خود را نداشته و در انتظار  رسیدن قیمت ها به کف می باشد تا شاید به این شکل بتواند پروژه های نیمه تمام خود را تا حدودی تکمیل کند تا شامل تبصره های دولتی برای دریافت مالیات و جریمه نشود.

همانطور که واقف هستیم جریانات سیاسی چند روز اخیر نتوانسته است تغییرات مشهودی در قیمت آهن آلات و سایر ملزومات ساخت و ساز برای متقاضیان ایجاد کند. همین امر سبب گشت تا بی نظمی های اخیر در قیمت گذاری را نتوان به نوسانات نرخ ارز و تهدید های خارجی مرتبط دانست. به عبارت دیگر کشور در مقابل این نوع رفتارها و حوادث کاملا خنثی شده است و مشکل اصلی در تورم کشور عدم همراهی مردم با یکدیگر می باشد چراکه سوء استفاده از شرایط فعلی کشور راهی برای کسب سود برای سودجویان شده است که اندک اندک شاهد اوج گیری اینگونه رفتارها نه تنها توسط عرضه کنندگان آهن بلکه توسط سایر توزیع کنندگان ملزومات مصرفی مردم نیز می باشیم.

برای حل این گونه مشکلات شاید در مرحله اول تدابیر دولتی مناسب مطرح گردد اما در مرتبه ی دوم قطعا کم رنگ تر شدن انصاف و عدل در جامعه مورد بحث قرار می گیرد. این دقیقا همان تومور سرطانی است که کشور را در زمان بحرانی گرفتار خود کرده است و اگر خود جامعه کمر همت برای درمان این گونه رفتار نبندند  قطعا ضربات مهلکی هم به سمت عرضه و هم به سمت تقاضا وارد خواهد آمد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (3)

  • محسن
    محسن1398/05/05 - 19:56 پاسخ

    خواهشا اونای ک میخرن زودتر برن بخرن و هی شل و سفت کن در بازار به وجود نیارن تا ما به کانال زیر ۴۰۰۰ برسیم😉😙😉

  • محمدی
    محمدی1398/05/05 - 18:02 پاسخ

    دیگه دارن زور آخر میزنن قیمت فقط باید بیاد پایین اگه میخان این صنعت شروع بشه دوباره

  • gh
    gh1398/05/05 - 13:42 پاسخ

    موافقم. همه قصد سودجویی دارند. مغازه دار از بالا رفتن اجناس لذت میبره چون خرید قدیم رو بالاتر بفروشه. دولت هم که رانت خودش رو داره. عزیزان بدونن که مدیریتی در کار نیست. اگر خودمون مدیریت نکینیم سودجویان به تاراج و خالی کردن جیب مردم ادامه خواهند داد. ماشین سقوط کرد. دلار هم سقوط کرد. آهن هم سقوط کرد ولی دارن دست و پا میزنن. میلگردهای زنگ زده تو جاده گویای تولید دپو شده و بدون خریدار هست. با درایت موفق باشید