مدیرعامل جدید فولاد مبارکه معرفی شد

مدیرعامل جدید فولاد مبارکه معرفی شد
مدیرعامل جدید فولاد مبارکه معرفی شد

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، مدیرعامل جدید فولاد مبارکه طی مراسمی در هفته جاری معرفی شد. در این مراسم مدیرعامل سابق فولاد مبارکه نیز حضور داشت که در خصوص دستاوردهای فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت تاکنون در تولید فولاد کشور، سهم 50 درصدی خود را حفظ کرده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده ... 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، مدیرعامل جدید فولاد مبارکه طی مراسمی در هفته جاری معرفی شد. در این مراسم مدیرعامل سابق فولاد مبارکه نیز حضور داشت که در خصوص دستاوردهای فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت تاکنون در تولید فولاد کشور، سهم 50 درصدی خود را حفظ کرده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش می رود. بهرام سبحانی در ادامه افزود: فولاد مبارکه بر رضایت کارکنان خود بسیار حساس بوده و با سعی و تلاش توانسته رضایت آنها را در 6 ماهه اول سال 97 به 72 درصد برساند.

وی با اشاره به اینکه تولید فولاد خام مجتمع فولاد مبارکه از سال 92 تاکنون بیش از 30 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: با توجه به ورود بخش خصوصی به صنعت فولاد، اولویت پنج سال اخیر این شرکت تولید محصولات کیفی است تا وابستگی ها قطع شود. در سال های اخیر حدود هفت هزار میلیارد در مجتمع فولاد مبارکه سرمایه گذاری شد که نتیجه آن افزایش اشتغال و توسعه صنعت فولاد در کل کشور بوده است.

مدیرعامل جدید فولاد مبارکه نیز در این مراسم بیان کرد: هدف ما توسعه فولاد مبارکه در راستای تلاش مضاعف با در نظر گرفتن کیفیت، کمیت، سلامت و شفافیت است. باید در فولاد مبارکه به مسائل اقتصادی در زندگی کارمندان نیز توجه شود چراکه تورم ها ناخواسته به به مردم ایران از جمله کارمندان و کارگران تحمیل شده است.

حمیدرضا عظیمیان در ادامه افزود: تمام برنامه های جاری فولاد مبارکه ادامه دار خواهد بود و هیچ کدام از آنها متوقف نمی شود. در حال حاضر فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است. تلاش ما بر این است که با همت روزانه این عنوان را حفظ و ارتقاء دهیم تا بتوانیم با پیشرفت روز افزون در صنعت فولادکشور مهره ای اساسی باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)