مشکلات پیش رو بازار اهن طی روزهای آتی

مشکلات پیش رو بازار اهن طی روزهای آتی
مشکلات پیش رو بازار اهن طی روزهای آتی

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، طی سه روز آتی بازار آهن الات با سه مشکل اساسی مواجه خواهد شد که ممکن است موجب کاهش کاذب قیمت میلگرد و تیرآهن و دیگر محصولات فولادی شود. این سه عامل عبارتند از: محدود شدن صادرات فولاد، از سرگیری بارگیری از مبادی و تعطیلی چند روز آتی. که همگی می تواند تاثیرات شایانی بر بازار اهن طی چند روز آینده داشته باشد. خبر های بازار آهن حاکی از تعطیلی بخش عمده ای بازار آهن الات در دو روز اخیر می باشد. 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، طی سه روز آتی بازار آهن الات با سه مشکل اساسی مواجه خواهد شد که ممکن است موجب کاهش کاذب قیمت میلگرد و تیرآهن و دیگر محصولات فولادی شود. این سه عامل عبارتند از: محدود شدن صادرات فولاد، از سرگیری بارگیری از مبادی و تعطیلی چند روز آتی. که همگی می تواند تاثیرات شایانی بر بازار اهن طی چند روز آینده داشته باشد.

خبر های بازار آهن حاکی از تعطیلی بخش عمده ای بازار آهن الات در دو روز اخیر می باشد. این تعطیلی ها بصورتی بوده است که روز گذشته عملا و حداقل نیمی از مبادی مقاطع طویل فولادی بازار تعطیل بودند.

بررسی های صورت گرفته بر بازار گواه از کاهش موجودی انبار ها می باشد و بار ها دیگر کامل نیست. از طرفی مشتری بار خریده است و از طرفی دیگر در انتظار ارسال بارهایی است که از حدود 3 تا 7 روز کاری از خرید آن می گذرد. شنیده ها حاکی از تعطیلی برخی از پروژه های عمرانی به دلیل مشکلات حمل و نقل طی چند روز اخیر می باشد.

با توجه به وضعیت پیش آمده در حمل و نقل، از طرفی مشتری بدلیل مشکلات ترابری انگیزه ای به خرید ندارد و از طرفی دیگر برخی از تولید کنندگان به دلیل کمبود مواد اولیه به واسطه مشکلات ترابری، خط تولیدشان را متوقف و یا به حداقل رسانده اند. برخی دیگر نیز فروش خود را متوقف کرده اند بطوری که روز گذشته حداقل 10 تولیدکننده مقاطع فولادی که تا هفته گذشته فعال بودند، اکنون فعالیتشان را متوقف کرده اند. برخی از تولید کنندگان که فروششان باز است، اظهار داشتند که توزیع کالای آن ها به دلیل مشکلات ترابری، بیشتر محدود به درون استانی و مسیرهای نسبتا نزدیک شده است برخی دیگر هم از بارگیری های شبانه رانندگان خبر داده اند تا از گزند مزاحمت های بین راهی در امان باشند.

در حال حاضر حدود دو تا سه روز است که همزمان با افزایش محدودیت های حمل و نقل، انبار های دور و اطراف پایتخت از اقبال بیشتری برخوردار بوده اند زیرا حمل بار از این مبادی به مقصد مسیرهای درون شهری و یا شهرهای اطراف تهران، راحت تر صورت می گیرد

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)