معاملات محصولات فولادی در اردیبهشت ماه رکورد زد

معاملات محصولات فولادی در اردیبهشت ماه رکورد زد
معاملات محصولات فولادی در اردیبهشت ماه رکورد زد

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، طی اردیبهشت ماه سال جاری معاملات بورس کالا در بازار فولاد بسیار مطلوب بوده و در مقایسه با ماه های گذشته میزان حضور تولیدکنندگان در این بازار بسیار پر رنگ بوده است، بصورتیکه حدود 810 هزار تن از انواع محصولات فولادی در این ماه معامله شه است. خبر های بازار فولاد حاکی از وضعیت مطلوب بازار فولاد در اردیبهشت ماه می باشد. طی این ماه محصولات بسیار متنوعی در بازار عرضه شد

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، طی اردیبهشت ماه سال جاری معاملات بورس کالا در بازار فولاد بسیار مطلوب بوده و در مقایسه با ماه های گذشته میزان حضور تولیدکنندگان در این بازار بسیار پر رنگ بوده است، بصورتیکه حدود 810 هزار تن از انواع محصولات فولادی در این ماه معامله شه است.

خبر های بازار فولاد حاکی از وضعیت مطلوب بازار فولاد در اردیبهشت ماه می باشد. طی این ماه محصولات بسیار متنوعی در بازار عرضه شد. همچنین تولید کنندگان حضور پررنگ و قابل قبولی در بازار داشتند که نتیجه آن افزایش میزان معاملات در بازار بود. در این میان شاهد عرضه محصولات طویل همچون میلگرد و تیرآهن، و محصولات میانی همچون تختال و شمش و محصولات تخت هماند ورق ها بودیم.

در این ماه بیشترین میزان عرضه متعلق به محصولات تخت بوده است. در مجموع میزان عرضه محصولات فولادی در بورس کالای ایران 812 هزار تن گزارش شده که در مقابل شاهد تقاضای یک میلیون و 194 هزار تنی بودیم و در نهایت 810 هزارت تن از این محصولات در بورس کالا معامله شد. شرکت فولاد مبارک به‌ عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده محصولات فولادی تخت در کشور، حدد 553 هزار تن از محصولاتش را در بازار عرضه کرد. میزان عرضه ورق گرم 361 هزار تن اعلام شد که از این میزان 580 هزار تن تقاضا وجود داشت. همچنین میزان عرضه ورق سرد فولاد مبارکه 161 هزار تن گزارش شده که از این میزان 163 هزار تن تقاضا وجود داشته است. دو ورق گالوانیزه و قلع اندود به ترتیب 18 و 11 هزار تن در بورس کالا عرضه شدند. گفتنی است که تمامی محصولات عرضه شده فولاد مبارکه مورد معامله قرار گرفتند و به فروش رفتند.

همچنی محصولات فولاد میانی از قبیل بلوم و تختال 167 هزار تن عرضه شد که از این میزان 80 هزار تن تختال و 87 هزار تن بلوم عرضه شده است. میزان تقاضا برای تختال 135 هزار تن و بلوم 145 هزار تن بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)