میلگرد ارزان شد

میلگرد ارزان شد

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، پیش از تعطیلات وسط هفته جاری قیمت میلگرد در بازار با کاهش مواجه شد. این مقطع فولادی که از هفته ها پیش روند صوعودی را در پیش گرفته بود از اواسط هفته گذشته با افت رو به رو شد. یک روز پیش از تعطیلی بازار آهن نیز  روند بازار میلگرد ها کاهشی بوده و در این بخش شاهد افت 40 تومانی قیمت ها بودیم...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، پیش از تعطیلات وسط هفته جاری قیمت میلگرد در بازار با کاهش مواجه شد. این مقطع فولادی که از هفته ها پیش روند صعودی را در پیش گرفته بود از اواسط هفته گذشته با افت رو به رو شد. یک روز پیش از تعطیلی بازار آهن نیز  روند بازار میلگرد ها کاهشی بوده و در این بخش شاهد افت 40 تومانی قیمت ها بودیم.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت کارخانه هایی از قبیل آناهیتا گیلان،ذوب آهن اصفهان، حسن رود و چندی دیگر از کارخانه ها می باشد. در این میان شاهد ثبات قیمتی برخی دیگر از کارخانه های میلگرد سازی از قبیل امیرکبیر خزر، سیادن ابهر و هیربد زرندیه می باشد.

در حال حاضر وضعیت بازار آهن آلات مشخص نمی باشد. چرا که پس از اتمام تعطیلات بازار اهن آلات وارد دوره جدیدی می شود که معمولا در دوره جدید قیمت ها روندی افزایشی دارد. پیش بینی بازار آهن آلات در حال حاضر بسیار مشکل بوده و باید در انتظار اعلام قیمت ها از سوی کارخانه های تولیدی بمانیم.

اما بررسی نوسانات قیمتی در روز گذشته نشان می دهد که کارخانه سیادن ابهر در تمامی سایز ها قیمت را ثبات اعلام کرده است. کارخانه اناهیتا گیلان قیمت محصولات خود را 50 تومان کاهش داد. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 این کارخانه 3460 تومان می باشد.

کارخانه حسن رود انزلی نیز قیمت های خود را 70 تومان کاهش داد. این کارخانه بیشترین کاهش قیمت را در میان دیگر کارخانه ها داشته است. در حال حاضر قیمت میلگرد کارخانه حسن رود برای سایز 3360 تومان می باشد.

کمترین کاهش را قیمت میلگرد زاگرس داشته است. این کارخانه قیمت میلگرد هایش را در روز گذشته 20 تومان  کاهش داد. بررسی وضعیت بازار اهن الات حاکی از روند کاهشی قیمت ها در این بازار می باشد که این امر برای متقاضیان بسیار خوش آید بوده و امگان خرید را برای آن ها سهل می کند.

جدول زیر نشان دهنده قیمت میلگرد سایر کارخانه ها در روز گذشته می باشد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)