نابسامانی دربازار آهن

نابسامانی دربازار آهن
نابسامانی دربازار آهن

وضعیت بازار آهن آلات در اولین روز از هفته جاری بسیار مبهم می باشد. از ابتدای روز قیمت ها با تاخیر بسیار زیاد اعلام شد و هنوز اکثر کارخانه ها قیمتی اعلام نکرده اند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، تنها چند کارخانه در حال حاضر اعلام قیمت نموده است که طبق امار بدست آمده قیمت ها با نوسان همراه بوده است. قیمت میلگرد اجدار از اابتدای روز تنها از سوی کارخانه های سیادن ابهر، هیربد زرندیه، شاهرود و حسن رود انزلی اعلام شده که هر کدام رفتاری متفاوت در بازار داشته اند.

وضعیت بازار آهن آلات در اولین روز از هفته جاری بسیار مبهم می باشد. از ابتدای روز قیمت ها با تاخیر بسیار زیاد اعلام شد و هنوز اکثر کارخانه ها قیمتی اعلام نکرده اند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، تنها چند کارخانه در حال حاضر اعلام قیمت نموده است که طبق امار بدست آمده قیمت ها با نوسان همراه بوده است. قیمت میلگرد اجدار از اابتدای روز تنها از سوی کارخانه های سیادن ابهر، هیربد زرندیه، شاهرود و حسن رود انزلی اعلام شده که هر کدام رفتاری متفاوت در بازار داشته اند.

قیمت میلگرد آجدار سیادن ابهر 400 تومان افزایش یافت. این کارخانه در روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت میلگرد سایز 14 خود را 4200 تومان اعلام نمود و در حال حاضر قیمت اعلامی این کارخانه پس از افزایش 4600 تومان می باشد. کارخانه هیربد زرندیه نیز همانند کارخانه های ابهر قیمت های خود را با افزایش اعلام نمود. این کارخانه طی یک ماه اخیر و با شروع افزایش قیمت ها در بازار، بیشترین افزایش را داشته است و در حال حاضر پس از 700 تومان افزایش قیمت، میلگرد سایز 14 خود را 5530 تومان اعلام نمود.

در این میان شاهد افزایش قیمت های کارخانه میلگرد شاهرود نیز هستیم. این کارخانه میلگرد سازی قیمت میلگرد خود را 790 تومان افزایش داد و در حال حاضر با قیمت 4600 تومان در حال معامله می باشد.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت میلگرد حسن رود انزلی می باشد. این کارخانه پس از حدود پنج روز اعلام قیمت نمود که طبق آمار بدست آمده قیمت های خود را 100 تومان کاهش داده است. هم اکنون قیمت میلگرد حسن رود 4600 تومان اعلام شده است.

براساس آخرین اخبار بدست امده از سوی اهن پرایس، کارخانه آریان فولاد نیز میلگرد خود را 150 تومان افزایش داده است. با توجه به گزارش فوق، به این مهم دست می یابیم که شرایط فعلی بازار آهن الات نسبتا افزایشی بوده و در برخی مبادی اعلام قیمت از سوی کارخانه ها صورت نمی گیرد و فروش ها بسته می باشد.  

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)