نجات صنعت فولاد با افزایش صادرات

نجات صنعت فولاد با افزایش صادرات
نجات صنعت فولاد با افزایش صادرات

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مهدی کرباسیان رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در گفتگویی اظهار داشت: یکی از راه های نجات صنعت فولاد ایران از رکود، صادرات بود. در غیر اینصورت شرکت های بزرگ و کوچک دچار مشکلات بسیاری می شدند. مهدی کرباسیان در هشتمین همایش چشم انداز فولاد با نگاهی به این صنعت اظهار داشت: در صورتیکه قرار بود صنعت فولاد تنها از طریق بازارهای داخلی اداره شود

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مهدی کرباسیان رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در گفتگویی اظهار داشت: یکی از راه های نجات صنعت فولاد ایران از رکود، صادرات بود. در غیر اینصورت شرکت های بزرگ و کوچک دچار مشکلات بسیاری می شدند.

مهدی کرباسیان در هشتمین همایش چشم انداز فولاد با نگاهی به این صنعت اظهار داشت: در صورتیکه قرار بود صنعت فولاد تنها از طریق بازارهای داخلی اداره شود به مشکلات بسیاری بر میخورد.             

وی در ادامه با اشاره به موافقت وزیر صنعت با تشکیل ستاد زنجیره فولاد گفت: در این ستاد انجمن های خصوصی حضور پر رنگی دارند و پیشنهادات و انتقاداتشان در سیاستگذاری های دولت لحاظ خواهد شد.

کرباسیان در ادامه افزود: تا سال 92 در کشور اکتشافات بسیاری کمی صورت گرفته بود و پروژه های نیمه تمام متوقف بودند و طرح ها مشکل نقدینگی داشتند که در حال حاضر نیز این مسئله وجود دارد. در آن موقع میزان صادرات کشور کمتر از یک میلیون تن بوده و شرکت ملی فولاد هم منحل شده بوده است. در شرایط فعلی توان زنجیره فولاد حفظ شده و در سال آینده هم توازن این زنجیره حفظ خواهد شد و از خام فروشی جلوگیری خواهیم کرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)