نوسانات دلار بازارآهن را سرگردان کرد

نوسانات دلار بازارآهن را سرگردان کرد

طی روز های اخیر شاهد اتفاقات بسیار زیادی در کشور بوده ایم. از افزایش نرخ دلار گرفته تا لغو برجام که همه و همه تاثیرات بسزایی بر بازار اهن آلات گذاشته اند. طی روزهای اخیر نوسنات بازار ارز موجب شده تا بازار آهن آلات دچار سرگردانی شود و یک روند ثباتی نداشته باشد. روز گذشته سرگردانی در بازار آهن بیشتر خود نمایی کرد و شاهد تغییرات زیادی در این بازار بودیم. از افزایش و کاهش قیمت ها گرفته تا ثبات قیمت ها همگی تغییراتی بود که طی روز گذشته در

طی روز های اخیر شاهد اتفاقات بسیار زیادی در کشور بوده ایم. از افزایش نرخ دلار گرفته تا لغو برجام که همه و همه تاثیرات بسزایی بر بازار اهن آلات گذاشته اند. طی روزهای اخیر نوسنات بازار ارز موجب شده تا بازار آهن آلات دچار سرگردانی شود و یک روند ثباتی نداشته باشد. روز گذشته سرگردانی در بازار آهن بیشتر خود نمایی کرد و شاهد تغییرات زیادی در این بازار بودیم. از افزایش و کاهش قیمت ها گرفته تا ثبات قیمت ها همگی تغییراتی بود که طی روز گذشته در بخش میلگرد ها شاهد بوده ایم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت میلگرد آجدار در اولین روز هفته جاری پر فراز و نشیب بود. اعلام قیمت از سوی کارخانه های میلگرد سازی بصورت افزایش و کاهش و حتی ثبات بوده است. در این شرایط پیش بینی قیمت آهن بسیار دشوار می باشد چرا که این سرگردانی بازار اهن الات توانایی پیش بینی را از اکثر کارشناسان این بخش گرفته است.

خبرهای بازار آهن حاکی از افزایش قیمت میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان می باشد. این کارخانه در روز گذشته قیمت میلگرد اجدار خود را 190 تومان افزایش داد که در بین دیگر کارخانه های میلگرد سازی بیشترین افزایش قیمت را داشته است. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 این کارخانه 2910 تومان می باشد.

کارخانه هیربد زرندیه در روز گذشته قیمت میلگرد های خود را کاهش داد. این کارخانه میلگرد سازی پس از 80 تومان کاهش قیمت، میلگرد سایز 14 خود را با قیمت 2820 تومان به فروش رساند. کارخانه هیربد بیشترین کاهش قیمت را در میان دیگر کارخانه ها داشته است.

در سمتی دیگر کارخانه صبا فولاد زاگرس وجود دارد که در میان این نوسانات قیمت های خود را ثابت اعلام کرده است. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 زاگرس 2870 تومان می باشد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)