نوسانات قیمت میلگرد طی هفته جاری

نوسانات قیمت میلگرد طی هفته جاری
نوسانات قیمت میلگرد طی هفته جاری

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، براساس اطلاعات بدست آمده از نوسانات قیمت روز میلگرد طی هفته جاری، به این مهم دست یافتیم که قیمت این محصول در بازار با اندکی کاهش مواجه شده است. اگرچه این کاهش قیمت ها شامل تمام کارخانه نمی شود اما می توان گفت اکثر کارخانه ها قیمت هایشان با کاهش ناچیزی مواجه شده است. کارخانه میلگرد پرشین فولاد هفته جاری را با ثبات قیمت آغاز نمود. این کارخانه در روزهای ابتدایی

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، براساس اطلاعات بدست آمده از نوسانات قیمت روز میلگرد طی هفته جاری، به این مهم دست یافتیم که قیمت این محصول در بازار با اندکی کاهش مواجه شده است. اگرچه این کاهش قیمت ها شامل تمام کارخانه نمی شود اما می توان گفت اکثر کارخانه ها قیمت هایشان با کاهش ناچیزی مواجه شده است.

کارخانه میلگرد پرشین فولاد هفته جاری را با ثبات قیمت آغاز نمود. این کارخانه در روزهای ابتدایی هفته جاری هیچگونه نوسانی نداشته اما با رسیدن به روز سه شنبه قیمت میلگردهایش را 10 تومان کاهش داد. پس از این کاهش قمیت اقدام به ثابت اعلام کردن قیمت ها نمود.

کارخانه میلگرد حسن رود هفته کاهش را پشت سر گذاشت. این کارخانه در اولین روز هفته قیمت میلگرد هایش را 20 تومان کاهش داد. قیمت های این کارخانه در دو روز شنبه و سه شنبه کاهش یافت که روز سه شنبه قیمت میلگرد حسن رود 10 تومان پایین آمد. پس از این کاهش قیمت ها دیگر هیچ نوسانی در قیمت های این کارخانه بوجود نیامده و در حال حاضر قیمت های این کارخانه ثابت اعلام شد.

پس از این دو کارخانه، کارخانه میلگرد کویرکاشان و میلگرد شاهرود را بررسی می کنیم که از ابتدای هفته جاری قیمت میلگردهایشان ثابت اعلام شده و این ثبات قیمت ها تا پایان هفته ادامه یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)