نوسانات قیمتی در اولین روز از هفته

نوسانات قیمتی در اولین روز از هفته
نوسانات قیمتی در اولین روز از هفته

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، از حدود یک ساعت گذشته کارخانه های تولید کننده آهن آلات اعلام قیمت های خود را آغاز کردند. بر این اساس در اولین روز از هفته جاری شاهد نوساناتی در این بازار خواهیم بود. خبر های بازار آهن حاکی از روند چند وجهی قیمت ها در بازار آهن آلات می باشد. در حال حاضر چند کارخانه میلگرد سازی و پروفیل سازی اعلام قیمت نموده اند که شاید بتوان براساس همین چند کارخانه روند این بازار را تا پایان روز پیش بینی کرد. اگرچه

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، از حدود یک ساعت گذشته کارخانه های تولید کننده آهن آلات اعلام قیمت های خود را آغاز کردند. بر این اساس در اولین روز از هفته جاری شاهد نوساناتی در این بازار خواهیم بود.

خبر های بازار آهن حاکی از روند چند وجهی قیمت ها در بازار آهن آلات می باشد. در حال حاضر چند کارخانه میلگرد سازی و پروفیل سازی اعلام قیمت نموده اند که شاید بتوان براساس همین چند کارخانه روند این بازار را تا پایان روز پیش بینی کرد. اگرچه تجربه نشان داده که نرخ ها در اواسط روز از سوی کارخانه ها تغییر می کند و امکان تغییرات وجود دارد.

سه کارخانه میلگرد سازی راد همدان، شاهرود و ایوان غرب نرخ های خود را اعلام کرده اند که بطور میانگین 100 تومان افزایش قیمت داشته اند. همچنین قیمت کارخانه های قوطی پروفیل صدرا، جهان و پایا نیز اعلام شده است هر یک روندی متفاوت را در پیش گرفته است. کارخانه جهان پروفیل در اقدامی نرخ های خود را 50 و 100 تومان کاهش داد. برای ضخامت 2و2.5 شاهد 50 تومان کاهش و ضخامت 3و4 میل 100 تومان بوده ایم. اما کارخانه صدرا پروفیل در مجموع تمامی سایز های خود را 50 تومان افزایش داد و روندی معکوس را در پیش گرفت. در این میان شاهد ثبات قیمت های کارخانه پایا اصفهان بودیم.

نوسانات فعلی قیمت ها در بازار می تواند ناشی از اختلاف قیمت های محصولات فولادی در بورس کالا و بازار آزاد باشد که چندی است بازار را برهم ریخته و موجب شده تا قیمت هایی غیر واقعی اعلام شود. نوسانات هفته جاری از اواسط هفته گذشته پیش بینی شده بود و اکثر کارشناسان درباره آن صبحت های کرده بودند. چرا که رویه بازار اهن الات تا حدودی مشخص می باشد و هر باره پس از یک روز تعطیلی شاهد افزایش نرخ ها در این بازار هستیم. اما اینکه این روند تا کی ادامه پیدا خواهد کرد هنوز مشخص نیست و ممکن است تا پایان روز و مشخص شدن روند کلی بازار بتوان آن را پیش بینی کرد.  

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)