نگرانی دولت چین از افزایش قیمت فولاد

نگرانی دولت چین از افزایش قیمت فولاد
نگرانی دولت چین از افزایش قیمت فولاد

قیمت بیلت در روز جمعه پس از افزایش بیش از حد در روز قبل آن، کاهش یافت. دولت با انتشار خبر افزایش بیش از اندازه قیمت ها موجب شد تا بازار جو آرام تری را به خود بگیرد. برگزاری جلسه دولت چین با انجمن فولاد کشورش، موجب شد تا هر تن بیلت با کاهش 12 هزاردلاری مواجه شده و به قیمت 564 دلار در هرتن برسد. اگرچه جزئیات مطرح شده در این جلسه همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد، اما انتشار این خبر ...

قیمت بیلت در روز جمعه پس از افزایش بیش از حد در روز قبل آن، کاهش یافت. دولت با انتشار خبر افزایش بیش از اندازه قیمت ها موجب شد تا بازار جو آرام تری را به خود بگیرد.

برگزاری جلسه دولت چین با انجمن فولاد کشورش، موجب شد تا هر تن بیلت با کاهش 12 هزاردلاری مواجه شده و به قیمت 564 دلار در هرتن برسد. اگرچه جزئیات مطرح شده در این جلسه همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد، اما انتشار این خبر سبب شد تا بازار جو آرام تری را به خود بگیرد.

با وجود تلاش های دولت چین برای ثابت نگه داشتن قیمت فولاد، فعالان در این عرصه همچنان معتقدند که قیمت این محصول در ماه های آتی با افرایش روبه رو خواهد شد و بعضی از کارخانه ها نیز قیمت های خود را برای ماه های آینده افزایش داده اند.

در هفته ای که گذشت نرخ بیلت 25 دلار افزایش پیدا کرد و نرخ صادراتی آن نیز 40 دلار بالا رفت، اما با این شرایط می توان گفت که در بازار های خارجی هیچ اعتباری ندارد.

با توجه به ازدیاد تقاضاهای داخلی، بازار در این هفته هم با تغییر چشمگیری مواجه نخواهد شد. همچنین خبرهایی هم در مورد کاهش میزان تولید منتشر شده است. در هر حال احتمال اینکه روند صعودی این بازار آرام تر شود زیاد است.

 

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)