همبستگی منطقه‌ای برعلیه تحریم های فولادی

همبستگی منطقه‌ای برعلیه تحریم های فولادی
همبستگی منطقه‌ای برعلیه تحریم های فولادی

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مشکلاتی که فولاد کشور پس از اعمال تحریم ها از سوی آمریکا باید با آن دست و پنجه نرم کند عبارتند از؛ کاهش خرید محصولات فولادی، ایجاد مشکلات نقل و انتقال بانکی، مشکلات حمل و نقل و کشتیرانی و مشکلات بیمه که همگی به نوبه خود موجب اختلال در صنعت فولاد کشور خواهند شد. با توجه به این موضوع، درصورتیکه فولادکاران  و دولت بتواند از ترفندی جدیدی برای کاهش این اثر گذاری استفاده کنند، می توانیم به کاهش

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مشکلاتی که فولاد کشور پس از اعمال تحریم ها از سوی آمریکا باید با آن دست و پنجه نرم کند عبارتند از؛ کاهش خرید محصولات فولادی، ایجاد مشکلات نقل و انتقال بانکی، مشکلات حمل و نقل و کشتیرانی و مشکلات بیمه که همگی به نوبه خود موجب اختلال در صنعت فولاد کشور خواهند شد. با توجه به این موضوع، درصورتیکه فولادکاران  و دولت بتواند از ترفندی جدیدی برای کاهش این اثر گذاری استفاده کنند، می توانیم به کاهش میزان مشکلات امیدوار باشیم زیرا در شرایط فعلی شاهد رکود در بازار داخلی کشور هستیم، چنانچه صادرات کشور نیز تحریم شود اقتصاد کشور با وضعیت بسیار نا مطلوبی مواجه خواهد شد. 
براساس پیش بینی های صورت گرفته احتمال اعمال تحریم ها طی مدت زمان 3 تا 6 ماه آینده که از سوی رئیس جمهوری امریکا اعلام شده است وجود دارد که این تحریم بر بازارهای کالایی کشور تاثیر خواهد گذاشت. در این میان سوالی که مطرح می شود این است که طی مدت یاد شده در حالی که بیشتر انرژی فولادکاران ایرانی بر مقوله صادرات است، چه راهکار هایی باید پیدا کرد؟ از جمله راهکارها می توان به تشکیل بازار بورس منا اشاره نمود که این کار موجب می شود منافع کشورهای هم پیمان با یکدیگر درگیر شده که نتیجه آن می تواند حفظ محصولات فولادی کشور از تحریم ها و ایجاد بازاری منسجم که  روند مبادله محصول فولاد را به دور از فضای تحریم تقویت می کند، باشد. 

براساس گفته های ترامپ، بازگشت تحریم ها از سوی امریکا طی دو نوبت 90 و 180 روزه صورت خواهد گرفت البته تنها تحریم های امریکایی قرار است طی این مدت اعمال شود و صبحتی از تحریم های سازمان ملل و اروپا نشده است. پس از اعمال این تحریم ها وضعیت بازار فولاد مشخص نیست و تبعات آن هنوز قابل پیش بینی نمی باشد. اما در صورتیکه این تحریم ها اعمال شود شاهد بهم ریختگی وضعیت بازار های کشور خواهیم بود. 

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)