همکاری کشور چک با فولاد مبارکه برای تولید فولاد

همکاری کشور چک با فولاد مبارکه برای تولید فولاد
همکاری کشور چک با فولاد مبارکه برای تولید فولاد

اخیرا معاون امور صنعت، معدن و تجارت کشور چک، از کارخانه فولاد مبارکه بازدید کرده است و طی نشستی که به مدیرعامل این مجموعه داشت اعلام کرد: تکنولوژی لازم برای راه اندازی بخش هایی از فولاد در کشور ما وجود دارد که می توانیم در این زمینه با ایران و مخصوصا شرکت فولاد مبارکه اقدام به شروع همکاری کنیم. وی در ادامه نیز تاکید زیادی بر فرصت های جدید و همکاری ایران و چک کرد. موریچکی ادامه داد: مهم ترین هدف بازدید

اخیرا معاون امور صنعت، معدن و تجارت کشور چک، از کارخانه فولاد مبارکه بازدید کرده است و طی نشستی که به مدیرعامل این مجموعه داشت اعلام کرد: تکنولوژی لازم برای راه اندازی بخش هایی از فولاد در کشور ما وجود دارد که می توانیم در این زمینه با ایران و مخصوصا شرکت فولاد مبارکه اقدام به شروع همکاری کنیم. وی در ادامه نیز تاکید زیادی بر فرصت های جدید و همکاری ایران و چک کرد.

موریچکی ادامه داد: مهم ترین هدف بازدید فولاد مبارکه برای کشور ما، آشنا شدن با صنعت فولاد ایران می باشد. کشور ایران توانسته به خوبی در زمینه توسعه صنعت فولاد خود موفق عمل کند؛ از این رو ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا محصولات تولید شده از فولاد ایران را برای کشور خودمان خریداری کنیم و در کشور چک مورد استفاده  قرار دهیم.

بعد از سخنان موریچکی، سفیر چک اظهار کرد: ایران یک کشور بزرگ است که مدام در حال پیش رفت و توسعه یافتن است. من اطمینان دارم که جایگاه آینده ایران در سطح جهان، بسیار بزرگتر از جایگاه کنونی خواهد بود.

وی ادامه داد: چشم انداز هایی که مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برای ما ترسیم کرده است بسیار من را تحت تاثیر قرار داده است. ما باید درصدد احیا کردن همکاری هایی که در گذشته با هم داشتیم بکوشیم. همچنین لازم به ذکر است که مردم اهل منطقه فولاد مبارکه به دلیل همکاری های کشور چک با صنایع فولاد و نساجی این کشور، خاطرات بسیار خوبی از مردم چک دارند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)