هند رقیب جدید در بازار جهانی فولاد

هند رقیب جدید در بازار جهانی فولاد
هند رقیب جدید در بازار جهانی فولاد

براساس تحقیق های صورت گرفته بر شرایط بازار جهانی، به این مهم دست یافتیم که هند به عنوان یک رقیب جدید در بازار جهانی مطرح شده است. طبق بررسی های انجام گرفته بر روی برنامه های این کشور، متوجه شدیم که هند درسال 2016 توانسته 89/8 میلیون تن فولاد خام تولید کرده و رتبه سوم جهانی را به خود اختصاص داده است. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، کشور هند جایگاه سوم را در مصرف فولاد پس از چین و امریکا دارد. 

براساس تحقیق های صورت گرفته بر شرایط بازار جهانی، به این مهم دست یافتیم که هند به عنوان یک رقیب جدید در بازار جهانی مطرح شده است. طبق بررسی های انجام گرفته بر روی برنامه های این کشور، متوجه شدیم که هند درسال 2016 توانسته 89/8 میلیون تن فولاد خام تولید کرده و رتبه سوم جهانی را به خود اختصاص داده است.
به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، کشور هند جایگاه سوم را در مصرف فولاد پس از چین و امریکا دارد. میزان مصرف فولاد در این کشور 80 میلیون تن می باشد. با این شرایط مصرف سرانه در این کشور بسیار پایین می باشد. مصرف سرانه این کشور حدود 60 کیلوگرم است، این درحالیست که مصرفه سرانه جهان میانگین 216 کیلوگرم می باشد.
براساس پیش بینی های صورت گرفته، با توجه به افزایش تقاضا درکانون های مصرف فولاد، مصرف سرانه هند در سال 2020 به 120 کیلوگرم خواهد رسید نکته قابل توجه این این مطالب آن است که یکی از اهداف کشور هند رسیدن به تولید 300 میلیون تن فولاد خام می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)