ورود تقاضای جدید به بازار

ورود تقاضای جدید به بازار

با توجه به روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن طی هفته گذشته، شماری از مصرف کنندگان با انتظار کاهش بیشتر قیمت ها وارد بازار شدند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روند کاهشی قیمت آهن آلات پس از گذشت چند روز از نیمه دوم مهرماه شیب نسبتا ملایم تری گرفت و تا جایی پیش رفت که قیمت های اعلامی ...

با توجه به روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن طی هفته گذشته، شماری از مصرف کنندگان با انتظار کاهش بیشتر قیمت ها وارد بازار شدند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روند کاهشی قیمت آهن آلات پس از گذشت چند روز از نیمه دوم مهرماه شیب نسبتا ملایم تری گرفت و تا جایی پیش رفت که قیمت های اعلامی کارخانه ها همراه با نوسان بود. به همین دلیل مصرف کنندگانی که به امید کاهش قیمت وارد بازار شده بودند، از خرید صرفه نظر کردند.

از این رو برخی از مبادی به علت تقاضای مصرفی کم و شرایط نابسامان بازار ترجیح دادند تا فروش محصولات خود را متوقف کنند. در واقع بازار آهن در روز گذشته کاملا نامنظم و بی ثبات پیش رفت که این موضوع نشان دهنده سیگنال ضعیف تقاضا بود.

امروز نیز وضعیت بازار آهن به گونه ای بود که اثرات نامنظم قیمت آهن در روز گذشته را بروز میداد چراکه بازار در مسیر مشخصی پیش نمی رفت و نوسانات موجود در این حوزه قدرت پیش بینی را از مخاطب گرفته بود.

قیمت های میلگرد آجدار نیز امروز با نوسان اعلام شد. کارخانه ظفربناب، آناهیتا گیلان و آذر فولاد امین قیمت های اعلامی خود را نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کردند. کارخانه هایی نظیر سیادن ابهر و امیرکبیر خزر نیز همراه با نوسان اعلام شد. کارخانه ابهر قیمت میلگر سایز 12 خود را نسبت به روز گذشته با کیلویی 10 تومان کاهش و قیمت میلگرد سایز 14 خود را کیلویی با 70 تومان افزایش اعلام کرد که این موضوع نشان دهنده التهابات موجود در نحوه ی قیمت گذاری از سوی کارخانه ها می باشد.

در نگاه کلی، بازار آهن روزهای خوشی را سپری نمی کند چراکه با ادامه این روند نامنظم و التهابات موجود در قیمت آهن آلات، تقاضا و مصرف کننده ی واقعی از بازار دور شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)