وضعیت آهن آلات دنیا

وضعیت آهن آلات دنیا
وضعیت آهن آلات دنیا

طبق یک گزارش جهانی که از وضعیت آهن آلات در دنیا اخیرا منتشر شده است، اعلام شده که در اخرین روزهای ماه آوریل، بازار داخلی چین باری دیگر روند صعودی و افزایش قیمت میلگرد را تجربه کرد که لازم به ذکر است این افزایش قیمت ها به دلیل افزایش یافتن و بالا رفتن قراردادهای فیوچرز فولاد و بهای بیلت. به گزارش آهن پرایس، اخرین دفعه ای که در بازار داخلی چین، رشد قیمت میلگرد مشاهده شد، 19 تا 39  دلار هر تن درسراسر این کشور...

میلگرد در چین سیر صعودی دارد

طبق یک گزارش جهانی که از وضعیت آهن آلات در دنیا اخیرا منتشر شده است، اعلام شده که در اخرین روزهای ماه آوریل، بازار داخلی چین باری دیگر روند صعودی و افزایش قیمت میلگرد را تجربه کرد که لازم به ذکر است این افزایش قیمت ها به دلیل افزایش یافتن و بالا رفتن قراردادهای فیوچرز فولاد و بهای بیلت. به گزارش آهن پرایس، اخرین دفعه ای که در بازار داخلی چین، رشد قیمت میلگرد مشاهده شد، 19 تا 39  دلار هر تن درسراسر این کشور افزایش یافته 484 تا 499 دلار هر تن درب کارخانه ثبت شده است.

 

ورق صادراتی ترکیه
به گزارش آهن پرایس،در بازار ترکیه قیمت ورق های صادراتی ثابت است.طبق گزارشات معتبر، آخرین قیمتی که برای ورق گرم ثبت شده بود، 500 تا 510 دلار هر تن فوب بود اما لازم به ذکر است که همین ورق ها دراروپا به دلیل اینکه قیمت ها در روسیه و هند رقابتی تر هستند، تقاضایی ندارند. همچنین باید این نکته ذکر شود که اخباری هستند تحت عنوان فروش ورق گرم ترکیه در 480 تا 490 دلار هر تن فوب بوده که این اخبار شایعه هستند و تائید نشده است. 
نباید فراموش شود که در حال حاضر شرایط فروش برای ترک ها سخت تر شده، زیرا آنها برای آن که بتوانند فروش صادراتی ورق خود را افزایش دهند، مجبور هستند تا با روسیه و هند رقابت کنند .

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)