وضعیت بازار آهن در دوران اعتصاب

وضعیت بازار آهن در دوران اعتصاب
وضعیت بازار آهن در دوران اعتصاب

از حدود یکی دو روز گذشته خبر هایی مبنی بر اعتصاب مجدد رانندگان در بازار آهن به گوش می رسد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بسیاری از خبرگذاری ها، رانندگان در سراسر کشور اعتصاب کرده و حاضر به حمل بار به اقسانقاط کشور نیستند. در این میان موضوعی که بسیار حائض اهمیت می باشد تاثیر این اعتصابات بر قیمت روز آهن آلات است که...

از حدود یکی دو روز گذشته خبر هایی مبنی بر اعتصاب مجدد رانندگان در بازار آهن به گوش می رسد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بسیاری از خبرگذاری ها، رانندگان در سراسر کشور اعتصاب کرده و حاضر به حمل بار به اقسانقاط کشور نیستند. در این میان موضوعی که بسیار حائز اهمیت می باشد، تاثیر این اعتصابات بر قیمت روز آهن آلات است که بازار آهن را بشدت درگیر کرده است.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، پس از این اقدام زیان بار رانندگان تریلی، بسیاری از محموله ها همچنان در کارخانه ها انباشته شده و به دست انبار دارها و مشتریان نرسیده است. به دنبال این امر، اکثر انبار های داخلی با کمبود کالا مواجه شده که به موجب آن شاهد افزایش قیمت آهن الات و محصولات فولادی در بازار هستیم. روز گذشته پس از گذشت دو روز از اعتصابات، قیمت ها دربازار با افزایش رو به رو شد. گویی انبار ها با کاهش محصول مواجه شده اند و قیمت های خود را بالا برده اند. برخی دیگر نیز در انتظار کامیون ها هستند تا محموله هایشان را به درب انبار ها برسانند. اما تمامی این اتفاقات در نهایت به ضرر مصرف کننده نهایی می شود چرا که در این کمبود عرضه، یا محصول مناسب خود را نمی یابد و یا مجبور به خرید محصول مورد نظر خود با قیمتی بیش از قیمت های مصوب خواهد بود.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش نرخ دلار نیز می باشد. عاملی دیگری که بطور مستقیم بر قیمت های بازار تاثیر می گذارد، مسئله نرخ دلار می باشد که چند ماهی است همه بازار ها را درگیر خود کرده است. روز گذشته بازهم شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. قیمت این ارز بین المللی در روز گذشته به 15.600 تومان رسید. با توجه به افزایش نرخ دلار و اعتصاب راننده تریلی ها، چنانچه این روند ادامه داشته باشد شاهد افزایش قیمت آهن آلات تا پایان هفته خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)