وضعیت بازار آهن در هفته جاری

وضعیت بازار آهن در هفته جاری
وضعیت بازار آهن در هفته جاری

خبر های بازار اهن آلات حاکی از کاهش نسبی قیمت محصولات فولادی در هفته جاری می باشد. بررسی نرخ مقاطع اهن در هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها در این بازار طی هفته جاری با کاهش مواجه شده است. این کاهش قیمت ها بیشتر در بخش میلگرد ها اتفاق افتاده است و ما در این گزارش به وضعیت میلگرد ها در این بازار می پردازیم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت میلگرد اجدار در یک هفته اخیر بالا نرفته و در برخی روز ها شاهد کاهش و برخی  دیگر ثبات قیمت ها در این

آهن پرایس: خبر های بازار اهن آلات حاکی از کاهش نسبی قیمت محصولات فولادی در هفته جاری می باشد.

بررسی نرخ مقاطع اهن در هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها در این بازار طی هفته جاری با کاهش مواجه شده است. این کاهش قیمت ها بیشتر در بخش میلگرد ها اتفاق افتاده است و ما در این گزارش به وضعیت میلگرد ها در این بازار می پردازیم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت میلگرد اجدار در یک هفته اخیر بالا نرفته و در برخی روز ها شاهد کاهش و برخی دیگر ثبات قیمت ها در این بازار بودیم. بیشترین ثبات قیمتی در روز های یکشنبه و سه شنبه اتفاق افتاد و در این دو روز قیمت میلگرد اجدار در اکثر کارخانه ها ثابت ماند. در دیگر روز ها هم روند بازار کاهشی گزارش شده و در طول یک هفته حدود 150 تومان قیمت میلگرد اجدار کاهش داشته است.

اما تعطیلی بین هفته نیز نتواست این روند را بر هم زند و امروز نیز شاهد ادامه این روند در بازار هستیم. در حال حاضر کارخانه های میلگرد سازی ظفربناب، حسن رود، سیادن ابهر و آناهیتای گیلان و... اعلام قیمت کرده اند که اکثر آن ها نرخ هایشان ثبات بوده است. تنها دو کارخانه حسن رود انزلی و آناهیتای گیلان نرخ هایشان کاهش یافت که به ترتیب با افت 50 و 70 تومانی مواجه شده اند.

در این میان شاهد عدم اعلام قیمت کارخانه های پروفیل سازی در روز جاری هستیم. با شروع ساعت کاری هیچ کارخانه قوطی پروفیل سازی اعلام قیمت نکرده و تمامی آن ها فروش خود را بسته اند.

با توجه به روند نزولی قیمت ها در هفته جاری، پیش بینی می شود طی هفته اینده نیز روند بازار به همین روال پیش رود. اگرچه شرایط بازار آهن بصورتی است که هر گونه پیش بینی قیمت آهن در این بازار تقریبا غیر ممکن می باشد و هر روزه شاهد اتفاقات عجیبی در این بازار هستیم.  

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)