وضعیت بازار آهن طی هفته اول اردیبهشت ماه

وضعیت بازار آهن طی هفته اول اردیبهشت ماه
وضعیت بازار آهن طی هفته اول اردیبهشت ماه

خبر های بازار آهن حاکی از ثبات قیمت مقاطع اهن در اولین هفته از ماه اردیبهشت ماه می باشد. پس از مدت ها افزایش قیمت، بازار اهن دچار کمبود تقاضا شده بود و این امر موجب رکود در این بازار شد. بدنبال اتمام فروردین ماه و شروع ماه اردیبهشت شاهد ثبات قیمت ها در این بازار بودیم. هفته گذشته، اولین هفته اردیبهشت بود که به دنبال ثابت شدن قیمت ها شاهد افزایش میزان تقاضا در این بازار بودیم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، هفته گذشته قیمت میلگرد 

 خبر های بازار آهن حاکی از ثبات قیمت مقاطع اهن در اولین هفته از ماه اردیبهشت ماه می باشد. پس از مدت ها افزایش قیمت، بازار اهن دچار کمبود تقاضا شده بود و این امر موجب رکود در این بازار شد. بدنبال اتمام فروردین ماه و شروع ماه اردیبهشت شاهد ثبات قیمت ها در این بازار بودیم. هفته گذشته، اولین هفته اردیبهشت بود که به دنبال ثابت شدن قیمت ها شاهد افزایش میزان تقاضا در این بازار بودیم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، هفته گذشته قیمت میلگرد اجدار درب کارخانه ثابت اعلام شد. میلگرد های آجدار در اولین ماه سال جاری افزایش بیش از انازه ای داشتند. قیمت این مقطع فولادی تا 200 تومان هم افزایش یافت، اما پس از ورود به اردیبهشت ماه سال 97 شاهد ثبات قیمت در این بازار بودیم. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 کارخانه اناهیتا گیلان پس از یک هفته متوالی ثابت بودن، 2700 تومان می باشد. همچنین کارخانه میلگرد سیادن ابهر نیز در طول یک هفته هر روزه قیمت میلگرد خود را ثابت اعلام نمود و با قیمت 2630 تومان اقدام به معامله کرد. دیگر کارخانه های میلگرد سازی نیز همچون این دو کارخانه در ثبات قیمت بسر می بردند و تنها در برخی مبادی شاهد افزایش 10 و مجددا کاهش 10 تومانی در این بازار بوده ایم.

پروفیل ها نیز همانند میلگرد ها وضعیتی مشابه را تجربه نمودند. در بخش قوطی پروفیل ها با شروع اردیبهشت ماه ثبات قیمت حاکم شد و همچنان این مقطع فولادی در ثبات قیمت بسر می برد. کارخانه هایی از قبیل یزد، صابری، یاران و... از جمله کارخانه های قوطی پروفیل هستند که قیمت هایشان ثابت می باشد.

پیش بینی قیمت آهن الات طی هفته های آینده حاکی از ثبات نسبی نرخ ها در بازار اهن الات می باشد. وضعیت اهن الات کشور طی هفته های آینده نسبتا مطلوب می باشد و انتظار می رود در ماه جاری شاهد افزایش ناگهانی قیمت روز آهن آلات نباشیم.

با توجه به این امر که بازار آهن تهران شاخص کلی از بازار آهن ایران است، در نتیجه هر تغییراتی در وضعیت بازار اهن تهران موجب اثر گذاری بر بازار داخلی کشور می شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)