وضعیت بازار بیلت در آسیا

وضعیت بازار بیلت در آسیا
وضعیت بازار بیلت در آسیا

اخبار بازار بیلت صادراتی حاکی از کاهش قیمت ها در این بازار می باشد. طبق آمار های رسیده، قیمت هایی که برای بیلت سی آی اس اعلام شده است، از قراری 525 تا 535 دلار در هر تن فوب می باشد که این موضوع یعنی کاهش قیمت 5 دلاری نسبت به روز های گذشته در بازار وجود دارد. عده ای قیمت بیلت در روسیه را 520 دلار اعلام کرده اند و عده ای دیگر قیمت ها را در ترکیه تا 550 دلار در هر تن سی اف آر اعلام کرده اند. این موضوع در حالی است که 

اخبار بازار بیلت صادراتی حاکی از کاهش قیمت ها در این بازار می باشد. طبق آمار های رسیده، قیمت هایی که برای بیلت سی آی اس اعلام شده است، از قراری 525 تا 535 دلار در هر تن فوب می باشد که این موضوع یعنی کاهش قیمت 5 دلاری نسبت به روز های گذشته در بازار وجود دارد.

عده ای قیمت بیلت در روسیه را 520 دلار اعلام کرده اند و عده ای دیگر قیمت ها را در ترکیه تا 550 دلار در هر تن سی اف آر اعلام کرده اند. این موضوع در حالی است که ترک ها اعلام کرده اند که اصلا حاضر نیستند بیلت را با قیمتی بیش از 530 دلار بخرند. لازم به ذکر است که در مصر نیز بیلت سی آی اس در 525 دلار هر تن سی اف آر معامله شده که معادل 505 دلار هر تن فوب است. همچنین بیلت ایران در امارات 515 تا 520 دلار هر تن فوب بود که ثبات دارد.

در جنوب شرقی آسیا نیز قیمت بیلت نزولی شده که برخی امر را ناشی از کاهش قیمت بیلت در چین و یا کاهش قیمت در بازار های سنگ آهن و قراضه می دانند. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، بالا بودن میزان موجودی در انبار های خریداران است که این امر می تواند به افت قیمت ها شدت ببخشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)