وضعیت تیرآهن نگران کننده است

وضعیت تیرآهن نگران کننده است
وضعیت تیرآهن نگران کننده است

خبرهای بازار آهن حاکی از افزایش بی رویه قیمت روز تیرآهن در روز گذشته می باشد. در شرایطی که قیمت آهن آلات متاثر از نرخ دلار روز به روز بالا می رود، شاهد افزایش بی رویه نرخ تیراهن بوده ایم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در روز سه شنبه مورخ 20  فروردین 97، قیمت تیراهن ها بطور غیر منتظرانه ای بالا رفت. طی روز های اخیر قیمت تیراهن ها بطور میانگین 5 تومان افزایش یافته است اما در روز گذشته شاهد افزایش 50 هزار تومانی این مقطع فولادی بوده ایم.

خبرهای بازار آهن حاکی از افزایش بی رویه قیمت روز تیرآهن در روز گذشته می باشد. در شرایطی که قیمت آهن آلات متاثر از نرخ دلار روز به روز بالا می رود، شاهد افزایش بی رویه نرخ تیراهن بوده ایم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در روز سه شنبه مورخ 20  فروردین 97، قیمت تیراهن ها بطور غیر منتظرانه ای بالا رفت. طی روز های اخیر قیمت تیراهن ها بطور میانگین 5 تومان افزایش یافته است اما در روز گذشته شاهد افزایش 50 هزار تومانی این مقطع فولادی بوده ایم.

قیمت تیراهن سایز 20 آریان فولاد پس از 50 هزار تومان افزایش با قیمت 752 هزار تومان معامله شد. این کارخانه طی یک ماهه اخیر پی در پی در حال افزایش نرخ تیراهن هایش بوده است. در این ماه قیمت تیراهن آریان فولاد در بد ترین حالت 25 هزار تومان افزایش یافت. با توجه به این موضوع، بالا رفتن قیمت های این کارخانه در روز گذشته بسیار غیر منتظرانه بوده و موجب شد تا شوک بزرگی به بازار اهن وارد شود.

در سمتی دیگر به بررسی قیمت های کارخانه یزد می پردازیم. این کارخانه نیز از ابتدای ماه جاری مدام در نوسان بسر برده است. کارخانه یزد طی یک ماهه اخیر بطور میانگین 18 تومان نرخ های خود را افزایش داده است. اما این در حالی است که روز گذشته شاید افزایش بی رویه قیمت های این کارخانه نیز بوده ایم. قیمت تیرآهن یزد برای سایز 20 در روز گذشته پس از 50 هزار تومان افزایش با قیمت 752 هزار تومان اعلام شد.

اخبار بازار اهن نشان دهنده افزایش قیمت تیرآهن کارخانه فایکو نیز می باشد. قیمت تیرآهن فایکو پس از 40 هزار تومان افزایش، 747 هزار تومان اعلام شد.

کمترین نوسان قیمت مربوط به تیرآهن ذوبی می باشد. قیمت تیراهن ذوب آهن اصفهان در روز گذشته 10 هزار تومان افزایش یافت.

با توجه به نوسانات بوجود آمده در قیمت تیراهن ها، پیش بینی می شود طی روز های جاری بازار این مقطع فولادی پر افت و خیز سپری شود تا به یک ثبات قیمتی رسد. پس از این افزایش قیمت در بخش تیرآهن ها، اکثر متقاضیان خرید اهن آلات از تصمیم خود صرف نظر کرده و منتظر ثبات قیمت ها هستند. همچنین در روز گذشته شاهد بسته شدن فروش اکثر کارخانه ها و بنگاه ها در تهران نیز بوده ایم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)