وضعیت قیمت آهن آلات در روزهای آتی

وضعیت قیمت آهن آلات در روزهای آتی
وضعیت قیمت آهن آلات در روزهای آتی

با توجه به افزایش نرخ ارز و سکه در روز های گذشته، شاهد تاثیرات این نوسان بر روی قیمت آهن آلات بوده ایم. اگرچه این موضوع باعث جذب برخی سرمایه ها شده است اما این میزان کم بوده و نتوانسته قیمت آهن آلات را رونق بخشد.با توجه به شواهد موجود، بازار آن نیاز به جذب سرمایه های متفاوتی داشته اما  در حال حاضر در رکود به سر می برد. با توجه به شرایط موجود در این بازار، دیگر نه انگیزه ای وجود دارد برای افزایش قیمت آهن آلات و 

با توجه به افزایش نرخ ارز و سکه در روز های گذشته، شاهد تاثیرات این نوسان بر روی قیمت آهن آلات بوده ایم. اگرچه این موضوع باعث جذب برخی سرمایه ها شده است اما این میزان کم بوده و نتوانسته قیمت آهن آلات را رونق بخشد.با توجه به شواهد موجود، بازار آن نیاز به جذب سرمایه های متفاوتی داشته اما  در حال حاضر در رکود به سر می برد. با توجه به شرایط موجود در این بازار، دیگر نه انگیزه ای وجود دارد برای افزایش قیمت آهن آلات و همچنین دیگر نشانه ای از کاهش قیمت آهن آلات وجود ندارد.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بدلیل روزهای تعطیل در هفته گذشته و همچنین مصادف شدن روزهای پس از تعطیلات با آخر ماه، بازار فرصت افزایش قیمت آهن آلات را پیدا نکرد. به همین دلیل در روز های ابتدایی هفته جاری شاهد ثبات در قیمت ها بوده ایم.

از سوی دیگر مانند سال های گذشته در ماه های آذر و دی در بخش فروشندگان اهن و فعالان این بازار راکد شناخته شده است و مقدار معاملات انجام شده طی این ماه ها کم بوده است. در نتیجه فعالان این بازار انتظار افزایش قمیت طی این ماه ها را ندارند. از سوی دیگر عواملی همچون افزایش قیمت ارز و سکه و طلا باعث شده تا اکثر سرمایه ها به این سمت سوق پیدا کرده و موقعیت ها برای افزایش قیمت آهن آلات در بازارهای داخلی از بین رود.

در این بین وقوع زلزله کرمانشاه و همچنین هزینه هایی که برای ساخت سریع خانه در این شهر در نظرگرفته شده، احتمال کاهش قیمت آهن آلات را در بازار داخلی از میان برده است. با توجه به این موضوع، در شرایط فعلی احتمال افزایش قیمت در بازار آهن آلات و کاهش قیمت در بازار فولاد وجود دارد.

بطور کلی قیمت آهن آلات در اکثر بخش ها ثابت می باشد و از هیچ روندی تابعیت نمی کند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)