وضعیت قیمت آهن آلات در هفته گذشته

وضعیت قیمت آهن آلات در هفته گذشته
وضعیت قیمت آهن آلات در هفته گذشته

بررسی خبرهای بازار آهن طی هفته گذشته نشان می دهد با شروع سال جدید وضعیت اهن آلات در کشور با نوسانات بسیار زیادی مواجه شده است. اگر چه سال گذشته کارشناسان و فعالان این حوزه با پیش بینی بازار آهن برای سال جدید، مردم را از این نوسانات قیمتی تا حدودی آگاه کرده بودند اما با اعمال این افزایش قیمت ها بر روی مقاطع، موج نگرانی بازار  آهن آلات را فرا گرفت. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در هفته دوم فروردین ماه اکثر کارخانه های تولید

بررسی خبرهای بازار آهن طی هفته گذشته نشان می دهد با شروع سال جدید وضعیت اهن آلات در کشور با نوسانات بسیار زیادی مواجه شده است. اگر چه سال گذشته کارشناسان و فعالان این حوزه با پیش بینی بازار آهن برای سال جدید، مردم را از این نوسانات قیمتی تا حدودی آگاه کرده بودند اما با اعمال این افزایش قیمت ها بر روی مقاطع، موج نگرانی بازار آهن آلات را فرا گرفت.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در هفته دوم فروردین ماه اکثر کارخانه های تولید مقاطع فولادی فروش خود را بسته اعلام نمودند. بیشترین اعلام قیمت و موجودی از سوی بخش میلگرد ها رخ داد. وضعیت بازار آهن در تهران نیز مطلوب نبوده و اکثر بنکداران اقدام به فروش نمی کردند.

افزایش قیمت در کارخانه های میلگرد سازی بطور میانگین حدود 200 تومان در هفته گذشته بوده است. همچنین در بخش تیرآهن نیز شاهد افزایش قیمت ها تا سقف 30,000 تومان بودیم. کارخانه های ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه و ورق رنگی فروش خود را در تمام روز های هفته گذشته بسته بودند. در بخش نبشی ها نیز افزایش قیمت حدود 60 تومان بوده است، این در شرایطی است که در بخش ناودانی ها این میزان 30 تومان گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات بدست امده، اکثر بنکداران و کارخانه هایی که در هفته گذشته فروش خود را بسته بودند، اعلام کردند که از روز شنبه مورخ 18 فروردین ماه اقدام به اعلام قیمت خواهند نمود. با توجه به وضعیت پیش امده از امروز باید در انتظار اعلام قیمت از سوی دیگر کارخانه ها باشیم، علی الخصوص کارخانه های ورق، چرا که پس از  آغاز سال جاری هیچ یک از کارخانه های تولید کننده این مقطع فولادی اعلام قیمت ننموده و متقاضیان در انتظار هستند تا شاهد وضعیت بازار ورق ها در سال جاری باشند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)