وضعیت ورق ها در پایان تیرماه

وضعیت ورق ها در پایان تیرماه
وضعیت ورق ها در پایان تیرماه

روز گذشته اکثر مقاطع فولادی روندی صعودی را در پیش گرفت. افزایش قیمت ها در مقاطع تنها به یک مرحله اکتفا نکرد و شاهد بالا رفتن دو سه باره نرخ ها در بازار اهن بودیم. اما در میان تمامی افزایش قیمت ها، بخش ورق های گالوانیزه در آرامش نسبی بسر می برد. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه در روز گذشته قیمت های خود را ثابت اعلام کردند. کارخانه هایی از قبیل کاشان و شهرکرد از آن دسته از کارخانه هایی بودند که نرخ هایشان را ثابت

روز گذشته اکثر مقاطع فولادی روندی صعودی را در پیش گرفت. افزایش قیمت ها در مقاطع تنها به یک مرحله اکتفا نکرد و شاهد بالا رفتن دو سه باره نرخ ها در بازار اهن بودیم. اما در میان تمامی افزایش قیمت ها، بخش ورق های گالوانیزه در آرامش نسبی بسر می برد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، کارخانه های تولید کننده ورق گالوانیزه در روز گذشته قیمت های خود را ثابت اعلام کردند. کارخانه هایی از قبیل کاشان و شهرکرد از آن دسته از کارخانه هایی بودند که نرخ هایشان را ثابت اعلام کردند. در حال حاضر بخش ورق های گالوانیزه در مقایسه با دیگر بخش های بازار آهن آلات نسبتا آرام تر است و تا کنون نوسان چندانی نداشته است.

بخش ورق روغنی و رنگی نیز همانند گالوانیزه ها در ثبات بسر برده است. اگرچه برخی از کارخانه های تولید کننده قیمت ها خود را اعلام نکردند، اما دیگر کارخانه ها نرخ هایشان ثابت بوده است.

در حال حاضر قیمت ورق گالوانیزه 0.4 میل عرض کوتاه هفت الماس 5340 تومان می باشد. همچنین ورق رنگی آبی ضخامت 0.4 هفت الماس با قیمت 6510 درب کارخانه به فروش می رسد. ورق های روغنی هفت الماس نیز در ضخامت 0.4، 4580 تومان اعلام شده است.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه در بنگاه تهران و انبار اصفهان می باشد. قیمت ورق های فولاد مبارکه انبار تهران در ضخامت های مختلف روز گذشته بطور میانگین 10 تومان افزایش یافت. نرخ این محصول در انبار اصفهان نیز با افزایش مواجه شد که در مقایسه با انبار تهران افزایش بیشتری داشت. نرخ این محصول در انبار اصفهان بطور میانگین 50 تومان بالا رفت.

در حال حاضر قیمت ورق سیاه 8 میل 1.5*6 فولاد مبارکه در تهران و اصفهان 3270 تومان می باشد. با وجود افزایش بیشتر قیمت در انبار اصفهان نسبت به انبار تهران، شاهد یکی بود ن قیمت ها در ابن دو انبار هستیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)