پتانسیل تولید بیشتر در ذوب آهن

پتانسیل تولید بیشتر در ذوب آهن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از ویژگی های مهم و قابل توجه  ذوب آهن اصفهان عدم استفاده از یارانه انرژی در ساخت و راه اندازی سایر  واحدهای فولادی خود می باشد و به درخشش بیش از پیش آن به عنوان اولین صنعت فولاد کشور کمک شایانی می کند...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از ویژگی های مهم و قابل توجه  ذوب آهن اصفهان عدم استفاده از یارانه انرژی در ساخت و راه اندازی سایر  واحدهای فولادی خود می باشد و به درخشش بیش از پیش آن به عنوان اولین صنعت فولاد کشورکمک شایانی می کند.

در همایشی که در هفته جاری در تالار آهن برگزار شد به تحولات، اقدامات ذوب آهن، چالش ها و موفقیت های آن اشاره شد.توجه به تسویه و کاهش حجم بدهی های این کارخانه با توجه به پتانسیل موجود در آن می تواند در جهت کاهش هزینه های مالی اقدامی موثر باشد تا بدین بوسیله سوددهی مجموعه افزایش یافته و زیان انباشته آن به حداقل برسد.

این مجموعه دارای استعداد و توانایی های بالقوه ای می باشد که با توجه و اهمیت مقامات کشوری بالفعل می شود همانطور که تولید ریل ملی به عنوان یک ایده جدید از سه سال قبل در ذوب آهن مطرح شد و در سال جاری این محصول به مرحله  تولید و عرضه رسید، همچنین می توان به به ثمر رسیدن تولید تیرآهن H۳۰۰  در این کارخانه توجه داشت. این ها گواه بر این است که شرکت ذوب آهن در صورت تامین مواد اولیه ، با۱۴۰۰۰ نیروی انسانی با هوش، زحمتکش و با انگیزه که سرمایه اصلی این شرکت هستند، قادر است محصولات صنعتی و جدید خود را متنوع کرده و میزان تولید آن‌ها را نیز متناسب با نیاز افزایش دهد.

 امید است که ذوب آهن اصفهان به عنوان قدیمی‌ترین صنعت فولاد کشور ، با تامین مواد اولیه، همکاری بیش از پیش مدیران و کارکنان خود در جهت حفظ و گسترش تولید و با  تکریم کارکنان، بازنشستگان، احیاء عظمت و نام ذوب آهن بکوشند و در سال‌های آینده، تولید این شرکت را افزایش دهند.

افزایش تولید در این مجموعه را می توان با با راه اندازی مجدد کوره بلند شماره یک، که تا شهریور سال 98 برنامه ریزی شده است به میزان سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسانید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • Mahdy
    Mahdy1397/12/09 - 10:16 پاسخ

    سلام اهن پرایس محترم با توجه به ظرفیتهای تولید فولاد و میلگرد و توقف تقریبی ساخت و ساز و نبود تقاضایی واقعی و دستورات بانک مرکزی در رابطه با کنترل تراکنشهای بانکی حالا چقدر باید منتظر پایین امدن قیمتهای میلگرد و نهایتا فولاد باشیم