پیش بینی بازار آهن آلات در نیمه دوم سال میلادی

پیش بینی بازار آهن آلات در نیمه دوم سال میلادی
پیش بینی بازار آهن آلات در نیمه دوم سال میلادی

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، میزان موجودی انبار اهن آلات کشور چین در پنجمین هفته پی در پی با کاهش مواجه شد که پس از 5/7 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته، موجودی انبار ها به 14/15 میلیون تن رسید. خبر های بازار آهن حاکی از افزایش تقاضا از اوایل ماه اوریل می باشد. به دنبال این افزایش تقاضا و مسدود شدن فعالیت تولید کنندگان اهن در استان ژوژو، میزان تولید فولاد در هفته های اخیر با کاهش رو به رو شد.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، میزان موجودی انبار اهن آلات کشور چین در پنجمین هفته پی در پی با کاهش مواجه شد که پس از 5/7 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته، موجودی انبار ها به 14/15 میلیون تن رسید.
خبر های بازار آهن حاکی از افزایش تقاضا از اوایل ماه اوریل می باشد. به دنبال این افزایش تقاضا و مسدود شدن فعالیت تولید کنندگان اهن در استان ژوژو، میزان تولید فولاد در هفته های اخیر با کاهش رو به رو شد. این میزان تغییرات به بنیاد عرضه و تقاضا کمک کرده و پیش بینی می شود بستری برای افزایش قیمت ها در بازار داخلی چین فراهم گردد.

از طرفی دیگر با توجه به کسب سود بالا توسط تولید کنندگان آهن آلات در کشور چین، میزان فشار کمبود نقدینگی از حد بسیار زیادی کاهش یافته و نیاز ان ها به کاهش قیمت ها برای فروش محصولاتشان کاهش یافته است. از این رو فروشندگان چینی فرصت پیدا کردند تا بر روی پیشنهاداتشان مانور بیشتری دهند.

گفتنی است که با بالا رفتن میزان سود تولید کنندگان آهن آلات به بیش از 1000 یوان در هر تن و رفع محدودیت های تولید علی الخصوص در منطقه ژوژو، در اینده ای نه چندان دور افزایش عرضه موجب افزایش نسبی قیمت ها خواهد شد.

وضعیت بازار فولاد در نیمه دوم سال میلادی

قیمت بیلت در روز گذشته در بازار تانگشان 3630 یوان برای هرتن اعلام شد که این میزان در مقایسه با روز گذشته 40 یوان افزایش داشته است. متوسط نرخ میلگرد در 25 شهر کشور چین حدود 10 تا 120 یوان افزایش یافته است و به 4120 یوان برای هرتن رسیده است.
قسمتی از این رشد قیمت ها را می توان ناشی از افزایش خرید مصرف کنندگان در استانه تغطیلات ماه دانست. کارشناسان و فعالان این بخش بر این عقیده اند که پس از پایان تعطیلات پیش رو، قیمت ها در بازار مجددا افزایش خواهد یافت که علت آن ادامه محدودیت های تولید، موجودی پایین انبارها و حجم خریدهای پیش از تعطیلات می باشد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلاتبا خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)