پیش بینی بازار آهن در تیرماه

پیش بینی بازار آهن در تیرماه
پیش بینی بازار آهن در تیرماه

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، افزایش میزان جنگ بین کشور چین و اتحادیه اروپا موجب کاهش بورس های آسیایی شده است. روز گذشته با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه، بازار فولاد بی تحرک بود و ثابت بود. اما شاهد التهاب بازارهای ارز،طلا، خودرو بوده ایم. بازار مسکن هم بی توجه به این وضعیت در خواب بسر می برد. با توجه به نزدیک شدن به ماه مرداد و اعمال تحریم ها از سوی امریکا، بد تر شدن وضعیت وضعیت بازار ها دور از انتظار نیست.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، افزایش میزان جنگ بین کشور چین و اتحادیه اروپا موجب کاهش بورس های آسیایی شده است.

روز گذشته با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه، بازار فولاد بی تحرک بود و ثابت بود. اما شاهد التهاب بازارهای ارز،طلا، خودرو بوده ایم. بازار مسکن هم بی توجه به این وضعیت در خواب بسر می برد. با توجه به نزدیک شدن به ماه مرداد و اعمال تحریم ها از سوی امریکا، بد تر شدن وضعیت بازار ها دور از انتظار نیست.

 از سویی دیگر با نزدیک شدن به ماه تیر، سررسید بسیاری از سپرده های ۲۰درصدی سال گذشته به پایان رسیده که موجب سرازیر شدن پول های بسیاری به بازار خواهد شد. اینکه این میزان نقدینگی از کجا می آید هیچ چیزی مشخص نیست. از سویی بالا رفتن مجدد قیمت ها در بازار فولاد و کاهش موجودی انبار ها و بازگشت پول های سرگردان جدید به این بازار دور از انتظار نیست.

طی روز های اخیر شاهد ایجاد کمپین هایی مبنی بر گران نخرید هستیم که به عقیده من این اتفاق دادن نوعی اطلاعات غلط ب فعالان اقتصادی می باشد. در واقع غول تورم در سال جدید زنده شده است و این غول را نمی توان به راحتی از پا در آورد. ایجاد کمپین هایی با این مضمون تنها پاک کردن صورت مساله بوده و کاری از پیش نخواهد برد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)